Kültür Mantarı Manşet

Disney Türkiye, İyilik ve Cesaretiyle İlham Veren Çocukları Arıyor

Disney, Büyük Prenses Kutlaması kapsamında, dünya çapında başarılı sanatçıların ilustrasyonlarıyla hazırlanan; cesaret ve iyiliğin önemini yücelten Cesaret ve İyilik Masalları adlı dijital hikâye kitabı serisini çocuklar ve aileleriyle ücretsiz olarak buluşturmaya devam ediyor.

Projenin ilk etabında Cesaret ve İyilik Masalları dijital hikâye kitabı serisinde öne çıkan 3 hikâyenin kahramanı Ariel, Rapunzel ve Moana’nın karakter özelliklerini taşıyan; cesaretleri ve iyilikseverlikleriyle çevrelerine ilham veren çocuklar seçilecek. Değerlendirmelerde, diğer çocukların yaşamlarını iyilik yaparak ya da onlara destek olarak değiştiren/geliştiren, ilham kaynağı olan ve başkaları için unutulmaz anlar yaratmaya yardımcı olan, bağış toplayan, ihtiyacı olan kişilere fayda sağlamak adına etkinlik düzenleyen, fedakarlıkta bulunan çocuklara öncelik verilecek. SosyalBen Vakfı’nın yoğun çalışmalar yürüttüğü SosyalBen Çocukları arasından bu kriterlere uygun olarak seçilecek 7-13 yaş aralığındaki üç çocuğun kendi hikâyeleri üzerinden Disney Türkiye, yurt genelindeki diğer çocuklara nezaket, iyilik ve cesaretin önemi ve yaşadığımız topluma katma değeri konusunda ilham verebilmeyi hedefliyor.

Neler dediler?

Disney’in Türkiye’de hayata geçirmeye hazırlandığı projeye yönelik memnuniyetini dile getiren The Walt Disney Company TIG (Türkiye, İsrail, Yunanistan) Bölgesi Kurumsal İletişim ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kıdemli Müdürü İdil Şenerdi Barry, konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “Cesaret ve iyilikseverlik tüm Disney Prensesleri’mizde öne çıkan en temel karakter özelliklerindendir.  Hikayelerimiz ve kahramanlarımızdan aldığımız ilhamla cesaretin ve iyiliğin dönüştürücü gücünü tüm çocuklarımıza hatırlatmak ve onların yaşamlarına değer katan anlar yaratabilmek hedefiyle SosyalBen Vakfı işbirliğinde sihirli bir projeye imza atıyor olmaktan çok mutluyuz. Bu proje sayesinde hikâyelerimizdeki Disney kahramanları gibi çocuklarımızın da çevrelerinde fark yaratabilen ve topluma değer katan bireyler olmaları yolunda sahip oldukları potansiyeli keşfetmelerine destek olacağımıza inanıyoruz.” dedi.   

 SosyalBen Vakfı Kurucusu Ece Çiftçi de hem Disney Türkiye ile yaptıkları iş birliğinden hem de kampanyanın hedeflerinden duydukları heyecanı dile getirerek şunları söyledi: “Disney Türkiye ile ülke genelindeki çocuklarımıza ulaşarak onlara iyiliğin ve cesaretin neleri değiştirebileceğini gösterebilmeyi ve bu sayede kendi hikayelerinin kahramanı olabileceklerini hatırlatabilmeyi amaçlıyoruz. Proje sayesinde hem çocuklarımızın içlerindeki gücü keşfederek kendilerini ve becerilerini daha iyi tanımalarına rehberlik edecek; hem de çevrelerine iyilik ve cesaret öyküleriyle örnek olmuş çocuklarımızın hikayelerini Türkiye’nin dört bir köşesindeki yaşıtlarına duyurarak daha fazla çocuğa ilham verebilecek olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.”

 

Yorum Yapın