Gençliğin markası Gnctrkcll!

2392 views Yorum yap

alt
•    90 tanesi ulusal büyük marka olmak üzere 600’den fazla marka işbirliğine imza atıldı. Bu işbirliklerine 55 milyondan fazla katılım sağladı ve 260 milyon TL’nin üzerinde fayda elde etti.
•    Gnçtrkcll’liler 8 milyon hediye dilim pizza (1 milyon büyük boy pizza) ve 2 milyon paket cips yedi; 20 milyondan fazla kutu kola içti.
•    “Bir alana bir bedava” kampanyasıyla 15 milyon kez ücretsiz sinema bileti kazandı.
•    350 bin kot pantolonu indirimli olarak satın aldı.
•    Gnctrkcll üyesi gençlerin sayısı 6 milyon.
•    Gnctrkcll’liler bir ay içinde toplam 646 milyon dakika konuşuyor. En çok konuşan Gnctrkcll’li 7.800 dakikasını telefon başında geçiriyor.
•    Gnctrkcll’lilerin bir ay içinde attıkları toplam SMS sayısı 2,6 milyar. En çok SMS atan Gnctrkcll’linin kullanım miktarı ise ayda 25 bin adet.
•    Tüm Gnctrkcll’lilerin bir aylık internet kullanımı 667 milyon GB seviyesinde. En çok data kullanım miktarını yakalayan Gnctrkcll’li için bu rakam 13 GB.
•    Gnctrkcll’lilerin gün içerisinde en çok konuştukları saatler 21:00-22:00 arası. Bu bir saatlik sürede ortalama 76 milyon dakika konuşma yapılıyor.
•    4 milyon gencin telefonunda gençlere özel müşteri hizmetleri kanalı Gencaver’in numarası kayıtlı bulunuyor.
•    Bugüne kadar 1 milyon genç yaklaşık 2,5 milyon SMS atarak Gencaver’lere ulaşmış.

Sayfalar: 1 2 3

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir