Diğer

Gençliğin markası Gnctrkcll!

Türkiye’nin en büyük gençlik kulübünü Gnctrkcll’i daha yakından tanımaya ne dersin?

 

Ben Gnctrkcll’i ilk kez orta okul yıllarımda duydum. Büyüklerimin vazgeçilmezi Turkcell, yepyeni bir adım atarak gençleri anlayacak, onların isteklerine cevap verecek yeni bir oluşum yaratıyordu. Adına da tıpkı bizim mesajlaşma modamıza uyarak “Gnctrkcll” diyordu! İsmiyle sempatimizi kazanan Gnctrkcll sinema kampanyalarıyla hepimizi haftanın iki günü “Bir alana bir bedava” sloganıyla daha ucuza sinemalara yönlendirdi. Filmlerle ruhumuzu beslerken, McDonald’s’daki kampanyasıyla da karnımızı doyurmayı ihmal etmedi:) Az mesaj atmadık, Gnctrkcll’in yaz aylarında başlattığı “5 bin SMS” kampanyasıyla. Sevgilimle bu şekilde başladı ilk mesajlaşmalarımız, yani Gnctrkcll’i hep yanımızda hissettik:) “Bir operatör kullanıcı için ne yapabilir?” sorusunun cevabını Turkcell’de bulmamızı sağladı. Bizim isteklerimize cevap vermenin yanı sıra bizim aklımıza bile gelmeyen şeyleri düşündüler. Daha ne olabilir ki derken Gnctrkcll yine gösterdi farkını.

Çömez kalma!
Lisenin en havalı tipleriydik, oysa üniversitenin ilk yılında “Çaylak” damgasını yedik:) Okulun kantini nerede, derslikler kaçıncı katta, hangi hoca hangi derse giriyor sorularının cevaplarını nasıl bulacağımızı düşünürken; Gnctrkcll Eskişehir Üniversitesi’ni kazanan öğrencileri otogarda karşılayıp “Nasıl çaylak görünmezsin” el kitabını dağıtıp havalı taktikler verdi. Doğrusu ben İstanbul Üniversitesi öğrencisi olarak çok kıskandım:)

Yorum Yapın