Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

  1. #21

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Kızla arkadaşlığını bitir. Hiçbir "kardeş" bunu yapmaz.

  2. #22
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Nereden
    Francisco Lachowski'min yanı (:
    Mesajlar
    494

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Kızlar acil durum. Sevgilim bana bi mesaj gönderdi, sanırım yanlışlıkla. Mesajında diyodu ki " Arya bana senden daha çok değer var. Onunla çıkmam daha mantıklı " diye mesaj atmış. (Arya benim adım Sizce o kız ona çıkma teklifi mi etti de sevgilim bana bu mesajı gönderdi ?

  3. #23

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Olabilir.
    KatyCat <3 Navy <3 Heartbeat <3 NavyCatBeat <3

  4. #24
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Nereden
    Francisco Lachowski'min yanı (:
    Mesajlar
    494

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Yardım edermisiniz lütfeeen.

  5. #25
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Nereden
    Bu Sitedeki Andrew Dennis Biersack ' ın En Sıkı Fanı ♥
    Mesajlar
    2,254

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Sen bir an önce şu çocuktan ayrılır mısın . Ondan başkası mı yok .
    Allah ını seversen hala konuşuyor ya .
    Aralarında geçmişten kalan izler var belli . :s

  6. #26
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Nereden
    Francisco Lachowski'min yanı (:
    Mesajlar
    494

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Ama o mesajı ona mı atcaktı ki. Belkide başkasına atıcaktı. Ayrıca Kıza (Kardeşim sandığım) ' Aryayla sürekli tartışıyoruz mutlu değilim, ama onun beni sevmesine saygı duyarım ' demiş. Sizce inanıyım mi ? yoksa bizi ayırmak için mi söylüyo ?

  7. #27

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Alıntı LuSie Nickli Üyeden Alıntı
    Bişey diyim mi sana ;

    O kızı güzel bi s.i.k.erim anlattıgına bakılırsa sünüyo sevgiline . Kardeşim deme şuna !
    Ne gelirse en yakınından gelir !! .
    Haa aranı bozmamak istiyosan ikisiyle Sevgiline söyle tek kelime etmesin ona . Konusmasınlar .

    Lan s.i.kim ben burda çıldırdım sen nası dayandın .
    Silence is the most powerful scream.
    ..http://bayantoplusac.tumblr.com/

  8. #28
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Nereden
    Bu Sitedeki Andrew Dennis Biersack ' ın En Sıkı Fanı ♥
    Mesajlar
    2,254

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Alıntı JustCrazy Nickli Üyeden Alıntı
    Ama o mesajı ona mı atcaktı ki. Belkide başkasına atıcaktı. Ayrıca Kıza (Kardeşim sandığım) ' Aryayla sürekli tartışıyoruz mutlu değilim, ama onun beni sevmesine saygı duyarım ' demiş. Sizce inanıyım mi ? yoksa bizi ayırmak için mi söylüyo ?

    Sevgiline sor diyip demediğini . Ona güven ne söylerse onu dinle . Kardeşlik falanda kalmadı o kızla aranda . Konuşma onunla .

    Sevgilinii cidden seviyorsan bırakma . Asla . Ama seviyorum sevmiyorum arasındaysan bırak onlar çıksın beraber . Sen daha iyisini hak ediyorsun.

  9. #29
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Nereden
    Francisco Lachowski'min yanı (:
    Mesajlar
    494

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Ayrıldık zaten sktğmn pçyle. Kankamın boşuna günahını aldım. Hepsi yanlış anlaşılmaymış. Bütün sç amk lselisnin.

  10. #30
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Nereden
    Bu Sitedeki Andrew Dennis Biersack ' ın En Sıkı Fanı ♥
    Mesajlar
    2,254

    Re: Aralarında bişimi var yoksa ben mi çok kıskancım.?

    Alıntı JustCrazy Nickli Üyeden Alıntı
    Ayrıldık zaten sktğmn pçyle. Kankamın boşuna günahını aldım. Hepsi yanlış anlaşılmaymış. Bütün sç amk lselisnin.
    Şimdi olayları öğrendiğine göre bana öm atar mısın hepsini yazarak merak ettim .

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •