Warning: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/vhosts/heygirl.com.tr/httpdocs/forum/includes/class_core.php on line 1960
Karaciğerim.
Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Karaciğerim.

  1. #1

    Karaciğerim.

    Kızlar belki çok alakalı değil, ama karacigerim çok fena ağırıyor derin nefes bile alıp veremiyorum, çok fazla gülemiyorum yani gülüyorum ama kahka atarak gülemiyorum hemen ağırmaya başlıyor, oruc tutamıcam sanırım. neden öyle oldu acaba? , bu sorunla karsılasan varsa kac gun sürüyo bu agrı? bılen varsa yazabılır.
    Onlar bu forumda takılmaz, bu yüzden tanımazsınız...

    Esra
    İrem.K
    Alper
    Suzan
    Dilruba
    Pelin
    Mehmet
    Selim
    Emir
    İrem.S


    Ama onlar en iyiler <3

  2. #2

    Re: Karaciğerim.

    Bende de öyle oluyordu, kist çıkmıştı.
    Doktora git.

  3. #3

    Re: Karaciğerim.

    Alıntı NotSeniSeviyorum|e.b Nickli Üyeden Alıntı
    Bende de öyle oluyordu, kist çıkmıştı.
    Doktora git.
    kist mı?? ee sonra noldu ?? :S
    Onlar bu forumda takılmaz, bu yüzden tanımazsınız...

    Esra
    İrem.K
    Alper
    Suzan
    Dilruba
    Pelin
    Mehmet
    Selim
    Emir
    İrem.S


    Ama onlar en iyiler <3

  4. #4

    Re: Karaciğerim.

    Alıntı lara1995 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı NotSeniSeviyorum|e.b Nickli Üyeden Alıntı
    Bende de öyle oluyordu, kist çıkmıştı.
    Doktora git.
    kist mı?? ee sonra noldu ?? :S
    Git gide küçüldü.
    Zaten 26 mm miydi neydi.
    Şimdi var mı bilmiyorum, belirtileri yok.

  5. #5

    Re: Karaciğerim.

    [quote=NotSeniSeviyorum|e.b]
    Alıntı lara1995 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı "NotSeniSeviyorum|e.b":2rj2luj1 Nickli Üyeden Alıntı
    Bende de öyle oluyordu, kist çıkmıştı.
    Doktora git.
    kist mı?? ee sonra noldu ?? :S
    Git gide küçüldü.
    Zaten 26 mm miydi neydi.
    Şimdi var mı bilmiyorum, belirtileri yok.
    [/quote:2rj2luj1]

    hm cok buyuk degılmıs ) tesekkur ederım
    Onlar bu forumda takılmaz, bu yüzden tanımazsınız...

    Esra
    İrem.K
    Alper
    Suzan
    Dilruba
    Pelin
    Mehmet
    Selim
    Emir
    İrem.S


    Ama onlar en iyiler <3

  6. #6

    Re: Karaciğerim.

    geçmiş olsun
    Takip edin bebeklerim: http://domuzkumbaram.tumblr.com/

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •