Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

  1. #1

    Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    Benim bi kedim var.Ismi Lari.Karamel renkli,cins bi kedidir.1 yas 5 aylik.Kuru mama,su ve sutle besleniyo.Bi problem var:tuyleri cok dokuluyo.veterinere goturdu,vitamin verdi,ama vitaminden sonra cok sismanladi.Kediycin en kotu sey ise sismanlamak.Tuyleri dokulduyunden annem onu gondericeyini soyluyo.ben oyrendim,tuylerini tiras ettirebilirmisim.Kedinizin tuyunu hic tiras ettirdinizmi?tirasdan sonra bi deyisiklik oluyomu?

  2. #2

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    Asilarinin hepsi yerinde kendisi de gayet saglam ama evde kucuk cocuk var annem tuylerin agzina burnuna gideceyini,oldure bileeyini soyledi.Abartiyor bence

  3. #3

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    epilasyona g.ötür kedini

  4. #4

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    Bu kesinlikle yapacağın son şey olsun!Bir kedin var ve ne de olsa hayvan dostu sayılrsın ve bunu bilmen gerekirdi.Kedilerin ciltleri acayip hassastır.Tüylerini tıraş ettirirsen soğuktan titreyerek ölür ve sen de vicdan azabından ölürsün.Scotch Brite'nin kedi kılı temizleyici fırçası var ondan alabilirsin.Ya da benim uyguladığım yöntem gibi kedi ölü tüyü toplama fırçası alabilirsin.Ucu metal ama sivri değil.Tarak gibi.Kedin, fırçalayınca tüm dökülmüş tüyler gelir ve sonra orayı ıslak mendille temizliyorsun.Tabi sana kötü birşey demiyorum ha sakın yanlış anlama.Bundan sonra daha dikkatli olman için sadece.Çünkü senin ve kedin için.Ayrıca kedini sakın insan şampuanıyla yıkama.Cildi kurursa bir de onunla uğraşırsınız.
    [img]Images%20(5)[/img]

  5. #5

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    kedini yıka. aynımı bilmiyorum ama arkadaşımın köpeğinin tüyleri yıkanmadığında dökülüyordu. yıkayınca geçiyordu.
    bence de başka bir veterinere danış.

  6. #6

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    benimde kedim var 1 yaşından büyükse süt yeterli gelmez kuru mama ver ama pro-plan yada royal canin marka olsun bu tüy dökümünü engeller sarımsak hapları var tüy gelişimi için onlardan kullan 10-25 tl civarı ama pahalı gelirse normal sarmısağı haşla mesela biraz ciğer al onu haşlarken içine 2 diş sarımsak at haşlkandıktan sonra ciğeri ve sarımsağı çatalla ez karıştır... ciğer çok verme tavsiye etmem kabızlık yapıyor onun yerine tavuk göğsünü yapabilirsin blendrdan geçirip yada sarımsaklı yoğurt verebilirsin ama sarımsak tadı yoğun olursa yemez bunu haftada 3 kere yap tüyleri hem daha parlak ve sağlıklı olur hemde iç ve dış parazit oluşumunu engelliyor..

    BonİboNŞekeri doğru söylüyor kediyi traş ettirmek zaralıymış ama ettiren arkadaşlarımda oldu... dediği gibi metal tarkalardan almalısın kedinin tüyleri uzunsa dökülür zaten çok düzenli taraman lazım.. aslında her kedinin tüyü dökülür ama uzun tüylü kedilerinki çok bakım istiyor... yapışkanlı rulolardan alabilirsin her yerde satılıyor büyük market v.s en ucuza ikea dan almıştım ben 10 tl bi rulo 3 yedek...

    aşıları tam olduğu sürece de hiç bir zararı yok aslında kötü görüntüden başka birde mevsim geçişlerinde normaldir bu dökülme sen sarımsak olayını uygula yeni tüyleri daha sağlıklı ve parlak olacaktır dökülmede azalır...

  7. #7

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    ARKADASLAR,TESEKKÜRLE HEPINIZE.Kedimde cilidyle bagli problemi varmis tüyleri alerji veriyomuymus ne anlamadim.Veterinerl tiras etti,ama tam diyil.Üstten aldi tüyleri.Yani kedimin tüyleri uzundur benim.Haa,sonrada üsümesin diye üstten kedime bi t-shirt giydirdim cok tatli oldu Sarimsak yönteminide uyguluyorum ama yemek istemiyor sarimsagi.Cok az koyuyorum,ama yemiyor.Söyle desek,mamasi Royal Canin,kuru mamadan baska bisey yemiyor.Süt iciyor biraz ancak.Yani söylediyim o ki,kedilerinizi tirasa götürebilirsiniz,ben zaten veterinerin kendisi yapmisti tirasi.Cok yapmiyorlar,üstten biraz aliyorlar sadece bu kadar.

  8. #8

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    Ben kediden korkuyorum
    Kormuyorumda iste iğreniyorum
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  9. #9

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    Kedinin tüylerimi dökülüyor panpaaa
    Bana getir benimde saçlarım dökülüyor
    Geçmiş olsun bebem

  10. #10

    Re: Yardim!Kedimin tuyleri cok dokuluyo!

    Alıntı esra_00 Nickli Üyeden Alıntı
    Kedinin tüylerimi dökülüyor panpaaa
    Bana getir benimde saçlarım dökülüyor
    Geçmiş olsun bebem
    Thank you beybi Özlemisim sizi lann nasilsin???

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •