Warning: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/vhosts/heygirl.com.tr/httpdocs/forum/includes/class_core.php on line 1960
kalite mi düşüyor - Sayfa 2
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 25 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: kalite mi düşüyor

  1. #11

    Re: kalite mi düşüyor

    Alıntı rockgirl01 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı gizemturhalasimelek Nickli Üyeden Alıntı
    Hele şu yeni Burberry reklamı .
    -Ama cidden biri sesimizi duysun ve dergiyi biraz degiştirsinler ya.
    ........................BENİM EN İYİ DOSTUM MÜZİK.................
    .................................................. ...........
    http://i55.tinypic.com/akyd7t.jpghttp://i55.tinypic.com/2j60j7a.jpghttp://i53.tinypic.com/2nvq8o2.jpghttp://i53.tinypic.com/e96pg6.jpg

  2. #12

    Re: kalite mi düşüyor

    Alıntı bloodlove Nickli Üyeden Alıntı
    Heygirl hiçbir zaman kaliteli bir dergi olmamıştı ki.
    Beyzaaaaaaa-

  3. #13

    Re: kalite mi düşüyor

    Bi yerlerden bu kdar çalışanın maliyeti karşılanmalı ve reklam vererek başarmaya çalışıyo olabilirler :/ Herşey çok pahalı, onların da fazla yapabilecek bşyleri olduğunu sanmıyorum. Yani, çok rahat ve herşeyi karşılayabiliyor olsalar neden reklamlarla uğraştırsınlar? Tabi yne de tek taraflı düşündüğümzde hoş değil. Bi anda ekranı kaplıyo o reklam. Rahatsız edici

  4. #14
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Nereden
    Let the rain wash away all the pain of yesterday
    Mesajlar
    6,456

    Re: kalite mi düşüyor

    Alıntı ilos9898 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı gizemturhalasimelek Nickli Üyeden Alıntı
    Hele şu yeni Burberry reklamı .
    Of evet sinir bozucu

  5. #15

    Re: kalite mi düşüyor

    Alıntı beyin94 Nickli Üyeden Alıntı
    Bi yerlerden bu kdar çalışanın maliyeti karşılanmalı ve reklam vererek başarmaya çalışıyo olabilirler :/ Herşey çok pahalı, onların da fazla yapabilecek bşyleri olduğunu sanmıyorum. Yani, çok rahat ve herşeyi karşılayabiliyor olsalar neden reklamlarla uğraştırsınlar? Tabi yne de tek taraflı düşündüğümzde hoş değil. Bi anda ekranı kaplıyo o reklam. Rahatsız edici
    zaten dergide 2 sayfa reklam veriyor. arada da devamlı reklam alıyor. forumun kenarları da var. ama bu üstteki reklam biraz çizgiyi aşıyo
    bir de derginin kitlesi büyüyor. mesela dergiyi 15 yaşında alan biri şuan 19 yaşında... bence bunu da düşünerek konularını biraz büyütmeli
    hayatımın en güzel günleri

  6. #16
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Oct 2010
    Nereden
    Bundan sonra Aylin2000 ve Ben
    Mesajlar
    1,388

    Re: kalite mi düşüyor

    kapağındaki gerksi konulardan ve berbat hediyelerden dolayı 3 aydır dergi almıyorum.Burberry reklamı ***
    Yetinmeyi bilir misin?Sana verdiği kadarıyla...

  7. #17
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Nereden
    BAD MEETS EVIL
    Mesajlar
    4,350

    Re: kalite mi düşüyor

    şikayete yazsaydınız keşke

  8. #18

    Re: kalite mi düşüyor

    eskiden heygirl de olgunluk vardı biraz. ama artık kapak bile çocukça,çok renkli olmaya başladı. hediye konusunda da haklısınız toka kolye bilezik gibi şeyler verseler daha güzel olurdu

  9. #19

    Re: kalite mi düşüyor

    Alıntı prenses_tuğçe Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı beyin94 Nickli Üyeden Alıntı
    Bi yerlerden bu kdar çalışanın maliyeti karşılanmalı ve reklam vererek başarmaya çalışıyo olabilirler :/ Herşey çok pahalı, onların da fazla yapabilecek bşyleri olduğunu sanmıyorum. Yani, çok rahat ve herşeyi karşılayabiliyor olsalar neden reklamlarla uğraştırsınlar? Tabi yne de tek taraflı düşündüğümzde hoş değil. Bi anda ekranı kaplıyo o reklam. Rahatsız edici
    zaten dergide 2 sayfa reklam veriyor. arada da devamlı reklam alıyor. forumun kenarları da var. ama bu üstteki reklam biraz çizgiyi aşıyo
    bir de derginin kitlesi büyüyor. mesela dergiyi 15 yaşında alan biri şuan 19 yaşında... bence bunu da düşünerek konularını biraz büyütmeli
    Doğru tabi .. En son Heygirl aldığımda kendimi çocuk gibi hssettm. Bi my little pony alsaydım da aynı etkiyi yapardı yani Umarım dikkatlerini çeker söyledklerimiz ..

  10. #20

    Re: kalite mi düşüyor

    Alıntı beyin94 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı prenses_tuğçe Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı beyin94 Nickli Üyeden Alıntı
    Bi yerlerden bu kdar çalışanın maliyeti karşılanmalı ve reklam vererek başarmaya çalışıyo olabilirler :/ Herşey çok pahalı, onların da fazla yapabilecek bşyleri olduğunu sanmıyorum. Yani, çok rahat ve herşeyi karşılayabiliyor olsalar neden reklamlarla uğraştırsınlar? Tabi yne de tek taraflı düşündüğümzde hoş değil. Bi anda ekranı kaplıyo o reklam. Rahatsız edici
    zaten dergide 2 sayfa reklam veriyor. arada da devamlı reklam alıyor. forumun kenarları da var. ama bu üstteki reklam biraz çizgiyi aşıyo
    bir de derginin kitlesi büyüyor. mesela dergiyi 15 yaşında alan biri şuan 19 yaşında... bence bunu da düşünerek konularını biraz büyütmeli
    Doğru tabi .. En son Heygirl aldığımda kendimi çocuk gibi hssettm. Bi my little pony alsaydım da aynı etkiyi yapardı yani Umarım dikkatlerini çeker söyledklerimiz ..
    umarım
    hayatımın en güzel günleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •