Sayfa 27 Toplam 27 Sayfadan BirinciBirinci ... 17252627
Toplam 266 adet sonuctan sayfa basi 261 ile 266 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

  1. #261

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    merhaba sbs nasıl geçti aramızdaki muhabbet bu .......

  2. #262

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    Bugün başımızdan geçmiş 2 olay. Biz baya bi gülme krizine girdik

    Ben : M
    O : Ö
    parkta oturuyoruz yanımıza 2 tane yaşlı kadın geldi.
    Onlarda K1 ve K2

    ...
    (Sevgilimin yanında bana dünür oldular)
    K1:Kızım büyük olsaydın seni oğluma alırdım.Aaa oğlum ne kadar ters ters baktın öyle
    M: O hep ters
    K1:Arkadaşın mı?
    M: Evet
    ...
    K2: Kızım sen hangi okuldasın?
    K1: Sormaaa yanındaki kızıyormuuşş
    Ö ve M :

    2. olay

    Beni seven bir çocuk var sevgilim olduğunu biliyor birinin telefonundan aradı beni

    Sevgilim: Ö
    Ben : M
    Arayan çocuk : D

    M: Efendim
    D: M......
    M: Efendim
    D: Nasılsın?
    M: İyiyim sen nasılsın?
    D: İyiyim tanıyamadın mı beni?
    M: Tanıyamadım
    D: Ben Mehmet yaa
    M: Hangi Mehmet
    D: Kaç tane tanıdığın Mehmet var
    Ö: Kim o ya?
    M: (fısıldayarak) D....
    Ö: Ver telefonu
    D: Eee napıyorsun?
    M: Ö... ile oturuyorum
    D: Napıyorsun napıyorsun?
    M: Ö... ile oturuyorum
    ( Ve telefonu yüzüme kapatır)
    M: Ö.. ile oturuyorum diyince yüzüme kapattı
    Ö:
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5...9v1po1_250.gif http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5...9v1po2_250.gif

    Ne yaparsan yap arkadaş, gerçek gözünün içinde değil de kalbinin içindeyse inkar edemezsin
    Hatırlamak unutmaktan zordur .

  3. #263

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    sevgilim diil ama hoşlanıyo gibiyim
    Ben:b
    O:d

    D:küstün mü?
    B:Hayır ama çok sinir oldum.
    B:merak etme yani küsmedim.
    D:sinir olup küsmemene bayılıyorum
    B:

    http://i46.tinypic.com/a2ejyo.jpg
    SMİLE because life is BEAUTİFUL

  4. #264

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    öyle biri olsaydı yazardım
    Silence is the most powerful scream.
    ..http://bayantoplusac.tumblr.com/

  5. #265

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    Alıntı _GökçeNur** Nickli Üyeden Alıntı
    G=Gökçe (ben)
    S=Semih

    S=Aşkım çok şirinsin ya.
    G=Saol aşkım.
    S=Bak aklıma ne geldi?
    G=Ne geldi yine söyle.
    S=Şiriinler içindeeeen bir seni seçtim kalbimi sana ben sana verdim..
    G=Aşkım sen nasıl müzikler dinliyon?
    S=Aşkım sen onu boşver de, ben mi güçlüyüm Batman'mi?
    G=Hey allahım. Semih biz bir yerde hata mı yaptık?
    S=Zoruna mı getti gardaaaaaş zorunaaaeeee
    G=Semih kurban olayım git elini yüzünü yıka, ne olur!

    #DirenGeziParkını b.oka çevirdinizz!!

  6. #266

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    bu saatte 29 sayfayı birden okudum, yazan herkese teşekkür ederim mutlu olun emii
    #DirenGeziParkını b.oka çevirdinizz!!

  7. #267

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    sevgilim: -
    ben: +

    +eğer beni bırakırsan yeminle dövdürtürüm seni.
    -iyi olur ya uzun zamandır dayak yemiyordum

    ...

    +23.23 gördüm
    -eee?
    +sana deli gibi aşık demek
    -nerden buluyorsun aşkım böyle şeyleri

    biraz odundur kendisi.
    [img]images/29853652/tumblr_m4i42yIbss1qi9dhho1_500_large.gif[/img]

  8. #268

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    Cok komiksiniz kizlar ya cok begendim

  9. #269

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    +ben
    -sevgilim


    ..............telefonda mesajlasırken .....................
    +npyn
    +ssttt
    +ordamısn
    +lannnn
    +konussana ben slk

    -dustaydım canım görmemişimm sen napıyon
    +sanane .
    -ne sanane duştaydım diyom
    +yalan söyleme kesin başka kızlarla konuşuyondur.
    -aşkım salak mısın nerden geliyo bunlar aklına yaa
    +sensin salak bbbbb.
    -noldu hemen ya dalgasına dedim.
    -canım
    -aşkım
    -bitanem
    -hayatımmm
    -hayatımın kadını xd
    +hayatımın kadını mı
    -evet canıms )
    + <3<3<3<<33


    D

  10. #270

    Re: SEVDİĞİNİZ ÇOCUKLA ARANIZDA GEÇEN KONUŞMALAR

    B:ben H Ö:bi arkadaş
    Ben : (elimde camla) keserim valla
    Ö:canın sağolsun
    B:tağam kesem o zaman
    Ö:H gel şu sevgilini al ölmek istemiyom tipe bak lan piskopat bu kız
    H:düzgün konuş onun piskopatlığı sana mı batıyo
    Ö:allahım sen beni koru yarebiiiieaaaeeam
    B ne lan
    H:doktor takma dedi
    B:hıım ok
    Ö:hadi ben gideyom
    H:defol git bidaha gelme
    Öeki
    B:kurtulduk napalım
    H:seni seviyorum
    Bkısa süreli bi şok ) ha hı bende
    Sevgilim çok romantiktiiir eheheh kıskanın lan bizi :P

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •