Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: heygirl.com.tr

  1. #11
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2010
    Nereden
    ♥AyşeHimmetoğlu♥
    Mesajlar
    8,044

    Re: heygirl.com.tr

    Alıntı riri_love_ Nickli Üyeden Alıntı
    benim 2 saat sonra filan olmuştu
    Ben Hanife'yi Çok Severim <3


    SHAKIRA ISABEL MEBARAK RIPOLL <3

  2. #12

    Re: heygirl.com.tr

    Benimki 1 gün sonra.
    sakız gibi uzamış ilişkiler falan
    kürtler falan
    harry styles falan
    solculuktan ülkücülüğe geçiş yapmalar falan

    ORDULU BEYLER EQLESİN
    <3 <3 <3
    not: direnişin anası olunca buraya girmicem
    bb

  3. #13
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Nereden
    Camp Nou
    Mesajlar
    15,605

    Re: heygirl.com.tr

    hiç hatırlamıyorum öylesine üye olayım dedim posta kutuma gelen linki gördüm aktiv edilmiş gezdim dolaştım falan filan buralara kadar geldim

  4. #14
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Nereden
    serenayım, güzel kızımm ♥ AVRİL hayranıı♥ lovely
    Mesajlar
    5,746

    Re: heygirl.com.tr

    [quote=MissGirl]
    Alıntı Anime!? Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı "ßàdqiRL-|":8kogz4mz Nickli Üyeden Alıntı
    Benimki de hemen aktif olmuştu zamanında
    Ama şimdi biraz sürüyor sanırım.
    ben akş*** 9-10 gibi almıştım hesabı sabah açtığımda aktif edildi
    arkadaşım bi hesap açtı 6gun oldu hala üyeliği aktif edilmedi[/quote:8kogz4mz]
    meıllerden bakınca hemen aktıf edılıyo yanı hemen meıl gelıyor
    "Best way to not get your heart broken,
    is pretend you don't have one."

  5. #15
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Nereden
    Music makes my heart beat. ♥
    Mesajlar
    18,659

    Re: heygirl.com.tr

    benimki hemen olmuştu.
    ..................... Demi and Selena

    http://goo.gl/0nSTs http://goo.gl/5awPF
    .................................................. ..........................Always
    http://goo.gl/l27Ww http://goo.gl/vBb5D
    .................................................. .........................Together
    http://goo.gl/qBEp4 http://goo.gl/rMKPw

    .................................................. .........I hate you twincan. ♥

  6. #16
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2011
    Nereden
    Pijama Partisi ♥
    Mesajlar
    1,407

    Re: heygirl.com.tr

    Alıntı _minnoş_ Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşım hesap aldı ama bir türlü aktive edilmedi. Sanırım süre uzadı. Neden acaba!?
    BRENDA ♥ ASNİCAR
    http://img820.imageshack.us/img820/7442/brena.jpg
    -Bu hesabı kuzenime veriyorum-

  7. #17

    Re: heygirl.com.tr

    Ben imzaaaa

  8. #18

    Re: heygirl.com.tr

    Alıntı çaqma_avril Nickli Üyeden Alıntı
    Benimki birkaç dakika içinde aktive olmuştu.

  9. #19

    Re: heygirl.com.tr

    bi gece 10 da üye oldum ertesi gün aktifti
    HER BIJI RIHANNAA

  10. #20

    Re: heygirl.com.tr

    Ben yeni üyelik aldım ( bu yeliği çok eskiden almıştım adı berbat asfa)
    Yaklaşık 2 ay oldu hala aktif olmadı.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •