Sayfa 2 Toplam 23 Sayfadan BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu
Toplam 225 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

  1. #11

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    Yorum yapın oloom.
    Size HG Moda Evi acıcam diyoruum.
    Yaptım, olacak.
    http://bit.ly/132alyr http://bit.ly/Xn76uy http://bit.ly/WMDw3G
    http://bit.ly/13aGKyw http://bit.ly/OHfjFd http://bit.ly/13aGYWy

    .................................................. .................................................. .......
    fuckin' minion

    yeni hesabım: Time Lady (düzgün kullanıcı adı)

  2. #12

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    Atlantis Müzik'ten kurukafalı örümcek ağı tüllü etek aldım

  3. #13

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    Zaradan müthiş dar kısa kollu ama boğazlı bir t-şört

  4. #14

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    Alıntı Pelin Cullen Nickli Üyeden Alıntı
    Zaradan müthiş dar kısa kollu ama boğazlı bir t-şört
    Kısa kollu bogazlı, nasıl oluyor o ya
    http://bit.ly/132alyr http://bit.ly/Xn76uy http://bit.ly/WMDw3G
    http://bit.ly/13aGKyw http://bit.ly/OHfjFd http://bit.ly/13aGYWy

    .................................................. .................................................. .......
    fuckin' minion

    yeni hesabım: Time Lady (düzgün kullanıcı adı)

  5. #15

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    ne zmn açcan moda evini yardmcı oluruz
    sakız gibi uzamış ilişkiler falan
    kürtler falan
    harry styles falan
    solculuktan ülkücülüğe geçiş yapmalar falan

    ORDULU BEYLER EQLESİN
    <3 <3 <3
    not: direnişin anası olunca buraya girmicem
    bb

  6. #16

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    Alıntı PéRiToZu~! Nickli Üyeden Alıntı
    ne zmn açcan moda evini yardmcı oluruz
    Bugun degil ama simdi odevlerimi bitirip, planlıycam yarın.
    http://bit.ly/132alyr http://bit.ly/Xn76uy http://bit.ly/WMDw3G
    http://bit.ly/13aGKyw http://bit.ly/OHfjFd http://bit.ly/13aGYWy

    .................................................. .................................................. .......
    fuckin' minion

    yeni hesabım: Time Lady (düzgün kullanıcı adı)

  7. #17

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    x-side kotpantolon -.-

  8. #18
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2010
    Nereden
    Far AwAyy...
    Mesajlar
    134

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    X-SİDE 'tan 2 gömlek, uzun kollu badi ,çanta bide kemer aldımmm...
    Alışverişşşşşşşşşşşşşşşşşşşş şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

    Bide ayakkabı almıştımm...
    http://kadin.nkfu.com/moda/oje-renkleri.jpg
    ...MoDaYı TaKiP eT aMa Esİrİ oLmA...
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3
    http://i52.tinypic.com/a0hw5d.jpg
    We Love A Smile With A Crazy Style^_^

  9. #19
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Nereden
    California -.- ♥
    Mesajlar
    2,139

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    en son giyim pazarına gittik alısverise..
    2 tane biri sarı biri yesil bluz aldım abercrombie
    2 tane kolye aldım cok tatlıı biri mavi biri beyaz kolyenin ucunda barış işareti var..kurdeleli filan çok şirin )

  10. #20

    Re: En son ne aldınız? (Alısveris delileri buyruun (: )

    Bende neler aldıgımı yazıp çıkıyim o zaman.

    Mudo---> Düz beyaz tişört, bi tane hırka(taptım hırkaya)
    Mavi---> Dar paca koyu lacivert kot, She is tanbul yazan mavi tişört, mavi çorap

    Cevahir'den aldım, bilginize..
    http://bit.ly/132alyr http://bit.ly/Xn76uy http://bit.ly/WMDw3G
    http://bit.ly/13aGKyw http://bit.ly/OHfjFd http://bit.ly/13aGYWy

    .................................................. .................................................. .......
    fuckin' minion

    yeni hesabım: Time Lady (düzgün kullanıcı adı)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •