Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kaşları kalın olanlar.

  1. #1

    Kaşları kalın olanlar.

    Kaşları kalın olanlara acıyorum asdfyujık

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Nereden
    ekşici beyler eklesin (20-30yaş tercihen)
    Mesajlar
    3,428

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    zuha tam benim konu babam bugn bana şööyle bi baktı senin kaşların kalınmış dedi
    babam bile farkında ya adsfkj
    HER BİJİ TONY STARK

    TENİSCİ BEYLER
    EKŞİCİ BEYLER EKLEYİN

    slim şedi

    imza nerden yapılıo?

    *+9 riyana itemi*

  3. #3

  4. #4

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    paramı biriktirip aldırıp aldırdığım yerlere olursa lazer yaptırırım.
    Şuan rengini açıyorum şeffaf güzel oluyor kızlar
    Ama çok kalınsa cımbızla düzeltin çok hafif.

  5. #5

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    lazer yaptrda sonra kalınlaştrmak istersen şeklini flan değiştrmek istersen napıcaksn bnce gerek yok
    benmde şuan kaşlarm çok ince kalınlaşmasını bekliorm ama çıkmıo bi türlü çıkıncada iğrenç durucak nası beklycem öle bilmiorm iğrenç bi durum

  6. #6

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    İnce durması bence çok itici.

  7. #7
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Nereden
    A girl should be two things: classy and fabulous. Coco Chanel
    Mesajlar
    3,320

    Re: Kaşları kalın olanlar.



    bu kadar ince olmasını asla istemem ama



    böyle olmasınıda istemiyorum

  8. #8

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    Aynen.Benim kaşlarım gaaayet güzel bence ben seviyorum.

  9. #9
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Nereden
    ekşici beyler eklesin (20-30yaş tercihen)
    Mesajlar
    3,428

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    Alıntı R.I.P. Nickli Üyeden Alıntı
    İnce durması bence çok itici.
    bence de ama biraz daha azalsa benimkiler süper olacak
    HER BİJİ TONY STARK

    TENİSCİ BEYLER
    EKŞİCİ BEYLER EKLEYİN

    slim şedi

    imza nerden yapılıo?

    *+9 riyana itemi*

  10. #10
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Nereden
    Selinin nutellası.Ergenleri koruma derneği başkanı.O'nun yanı :D
    Mesajlar
    7,989

    Re: Kaşları kalın olanlar.

    benim kaşlarım ince.hiç almadım.ama inanmıyolar
    HADİ SEN EVİNE DÖN GELDİ ŞANIŞERR
    EN AZINDAN RAP YAPIYO BİLADER
    100 MİLYONU AL VAY SENİ HIRSIZ
    BEATİMDE Bİ SES VAR VIZ VIZ VIZZ

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •