Toplam 10 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: yardım edin kızlaaaarrr:|

  1. #1

    yardım edin kızlaaaarrr:|

    meraba arkadaşlar. bn melisa. 14 yaşındayım. ve 2 aşk arasında kaldım. bi sevgilim var ve birbirimizi seviyoruz. bi de o sevgilim en yakın arkadaşı var. şimdi bn sevgilimle çıkmaya başlamadan önce bu en yakın arkıyla arkadaştım. ve bnden hoşlandıını fln sölemişti. o sırada da bnm yakın arkım bu çocuga aşıktı. ben de böle bi ilişki yaşamamızın yanlış olduunu söledim ve çkla arkadaş olarak kaldım. sora sora bişiler oldu vs. vs. bu bnm o arkadaşıla çıktıımı ögrendi(ama bunu ona intikam olsun die yapmadım çnkü o çocuu seviodum). ve bna kızmaya bşladı. bn de senn yakın arkınla çıkyım da gör dedi. ve çıktı. hala çıkıolar. ama o severek çıkmıo. sadece bna inat die. bnm sevgilime de bişi demio. aynı yerde oturuyoruz hepimiz. böyle karşılaştıgımız zamanlarda bakışıyoruz falan. yani sonuç olarak sevgili ve sevgilimn en yakın arkı beni seviyo. biraz aşk-ı memnu oldu bu durum. ve hani artık kafayı icem. neyapmalyım?
    Self Control Music Band'10 ♥
    Dance for Life.

    Zeus,Poseidon,Hades,Hera,Apollo,Hermes,Artemis,
    Hephaistos,Afrodit,Athena,Ares,Demeter,Dionysos,He stia,Nemesis...


    LoveLy GirLs♥ Üye~

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Nereden
    Selinin nutellası.Ergenleri koruma derneği başkanı.O'nun yanı :D
    Mesajlar
    7,989

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    çok şaşırdım çıktıgının en yakın arkadaşı ile çıkıyosun..
    ikisiylede çıkma
    HADİ SEN EVİNE DÖN GELDİ ŞANIŞERR
    EN AZINDAN RAP YAPIYO BİLADER
    100 MİLYONU AL VAY SENİ HIRSIZ
    BEATİMDE Bİ SES VAR VIZ VIZ VIZZ

  3. #3

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    Alıntı pink_ice Nickli Üyeden Alıntı
    çok şaşırdım çıktıgının en yakın arkadaşı ile çıkıyosun..
    ikisiylede çıkma
    yanlış anlamışsın galiba.anladığım kadarıyla diyoki sevgilimin en yakın arkiside beni seviyo fakat ben onu sevmiyorum oda bana inat arkimle çıkıyoo ben böle anladım walla

  4. #4

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    canım sanane sen kendi yoluna bak ve dert etme kendine onu tınlamadığını görüncee ayrılır o arkinden uzun sürmezz zaten eğer seviyorsaa sürerr yok sevmiyosada kimse sevmedği bi insanla uzun süreli bi ilişki yürütemez sen kendi mutluluğuna bakk onu boşverr aranızıı bozmaya çalışmasın o yeter sana

  5. #5

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|


    yanlış anlamışsın galiba.anladığım kadarıyla diyoki sevgilimin en yakın arkiside beni seviyo fakat ben onu sevmiyorum oda bana inat arkimle çıkıyoo ben böle anladım walla [/quote]
    evet tatlım dogru anlamışsın (:
    haklısın takmamam en iyisi. ikinize de tşkkür ederimmm.
    daha dün akşamüstü o yakın arkadaşımla gezeken bu ikisine rastladık beni görmeniz lazım yolu deiştiricem diye şekilden şekle girdim
    Self Control Music Band'10 ♥
    Dance for Life.

    Zeus,Poseidon,Hades,Hera,Apollo,Hermes,Artemis,
    Hephaistos,Afrodit,Athena,Ares,Demeter,Dionysos,He stia,Nemesis...


    LoveLy GirLs♥ Üye~

  6. #6

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    Alıntı demigod melissa Nickli Üyeden Alıntı

    yanlış anlamışsın galiba.anladığım kadarıyla diyoki sevgilimin en yakın arkiside beni seviyo fakat ben onu sevmiyorum oda bana inat arkimle çıkıyoo ben böle anladım walla

    evet tatlım dogru anlamışsın (:
    haklısın takmamam en iyisi. ikinize de tşkkür ederimmm.
    daha dün akş***üstü o yakın arkadaşımla gezeken bu ikisine rastladık beni görmeniz lazım yolu deiştiricem diye şekilden şekle girdim
    [/quote]
    rica ederim tatlm ne demek. o kadar kasma kendini nie yolu deiştiriyosunkii yürü git yanından takma işte sanki o yokmuş gibii kendi kendine de banane yaa artık beni ne ilgilendiriyo şu an sevdiğin biiriyle birliktesin cnm mutluluğuna bak takma kimseyi

  7. #7

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    bence yanlış birşey yapmadan işleri oluruna bırak. zor, biliyorum !
    - NIRVANA -

  8. #8

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    bence en yakın arkadaşını uyarmalısın

  9. #9

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    çok zor bi durum qeçmiş olsun cnm
    http://img522.imageshack.us/img522/8271/70319778.jpg


    bir daire ciZ ..
    iCine qir ..
    kenDi capınLa eqLen isTe (:


    http://img830.imageshack.us/img830/6624/261ch.jpg


    Dışarda yiné ağLayan buLutLar
    gözLerimden zamanSız döküLen yaşLar kadar masumLar!


    http://img697.imageshack.us/img697/6257/56custom.jpg

    http://img440.imageshack.us/img440/4808/561custom.jpg

  10. #10

    Re: yardım edin kızlaaaarrr:|

    saolun kızlar. evet şuan oluruna bıraktım. hiç bir şey yapmıyorum yani anlıycanız. ama bir şey oldugunda hemen haber vericem. çook saolun(:
    Self Control Music Band'10 ♥
    Dance for Life.

    Zeus,Poseidon,Hades,Hera,Apollo,Hermes,Artemis,
    Hephaistos,Afrodit,Athena,Ares,Demeter,Dionysos,He stia,Nemesis...


    LoveLy GirLs♥ Üye~

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •