Sayfa 2 Toplam 8 Sayfadan BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 78 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: uzun kiprik isteyenler burayaa

  1. #11

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    ay çok saol valaha yaaa bende kirpiklerim kısa diye depresyona girecektim yani o kadar kısa değil ama bn uzun kirpik severim banada yakışırxd

  2. #12

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    Alıntı elif_heygirl Nickli Üyeden Alıntı
    ay çok saol valaha yaaa bende kirpiklerim kısa diye depresyona girecektim yani o kadar kısa değil ama bn uzun kirpik severim banada yakışırxd
    badem yağıyla sna yüzde yüz garanti weriorm.. eer düzenli kullanırsan sarmısaıda dene.. bnm sınıfımdaki tüm kızlar denedi.. kısa kiprikli kimse yhok sınıfta..

  3. #13

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    tmm teşekkürler yaa sarımsağı denemem heralde kokar annemede dedim annem badem yağı alalım dedi tekrar tekrar thanks!!!

  4. #14

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    bide günde kaç defa kullancaz bunu??

  5. #15

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    Alıntı elif_heygirl Nickli Üyeden Alıntı
    bide günde kaç defa kullancaz bunu??
    tekrar bişi diil ne kadar kullanmk istiosan kullan bitanem.. ama günde 3 ü geçmesn yağ sonuçta akarsa gözünü yakabilir..

  6. #16

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    ya peki cnm sarımsağı benim perçem saç aram biraz acıldı orya sürsem acaba orda da etkili olur mu sonucta o da kıl o da

  7. #17

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    Alıntı __esra__ Nickli Üyeden Alıntı
    ya peki cnm sarımsağı benim perçem saç aram biraz acıldı orya sürsem acaba orda da etkili olur mu sonucta o da kıl o da
    eet olur.. ama bi kaç kere kullanmalısın..

  8. #18

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    ok saol cnm kipriklerimede denicemm :P

  9. #19

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    burda aktar yok eczanede vardır diye ümit diyorum fiatı nekadardır cnm
    [email protected]ı[email protected] Çoç[email protected][email protected] v3 [email protected]@
    ALLAH @ff3d3r 3y3r Bİr güN B3Nİ t3Rk edErsEN çOçUK D3ğiLiM @Ğ[email protected]@M ALLAH D3ğiLİm Aff3tM3M...


    h3r [email protected]ının bir s3wgilisi olabilR @MA h3r g3nÇ KIzın bir D3Lİkanlı SEwgilisi olAMıyor [email protected]

  10. #20

    Re: uzun kiprik isteyenler burayaa

    Alıntı sarıpptya Nickli Üyeden Alıntı
    burda aktar yok eczanede vardır diye ümit diyorum fiatı nekadardır cnm
    sarmısak yağı yada badem yağı en fazla 5 ytl..

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •