Warning: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/vhosts/heygirl.com.tr/httpdocs/forum/includes/class_core.php on line 1960
Uzamak İsteyenler içinnn!!!!
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

  1. #1

    Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    uzamax alın 1 ayda 6 cm e kadar uzatyomuş 14-15-16-17 yaşlardaki gelişme çağında olanlara özellikle etki ediyomuş. beni alıcammm 15 yaşındayım ve boyum 154 fln
    Bana Seni Soranlara Aynen Şunu Söylüyorum" Blab Blab blab"

    http://img.timeinc.net/recipes/i/rec...-1875232-l.jpg

    Starbuckssss
    http://farm1.static.flickr.com/35/65...26edb89e_m.jpg
    Sweet Girls Üyesi!

  2. #2

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    2 gün önce bn de başladım kullanmaya yha bu bi ek besin mucize ürün deil boy uzaması duranlara bi faydası olcaını sanmam.16 yaşından küçükler denesinler derim sonrasında ise duruomuş uzama bi yerde okudum onu söliym yani

  3. #3

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    amaaan! boşwerin, doğal doğal yöntemlerle uzayalım.
    Lana Del Rey


    My Divine One With Green Eyes... K

  4. #4

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    benm boyum durdu ama çok memnunm kısayım ama böle daha güzel çünkü ileride yaşlanınca kısa boylular dha genç gösteriyo yaşıtlarına göre hem ben kısa boyu severim
    why do I only feel the chills when I'm with you?
    I only hear your words that you say are true...

  5. #5
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Nereden
    Everywhere with him :)
    Mesajlar
    5,463

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    Alıntı FashİoNiStA Nickli Üyeden Alıntı
    benm boyum durdu ama çok memnunm kısayım ama böle daha güzel çünkü ileride yaşlanınca kısa boylular dha genç gösteriyo yaşıtlarına göre hem ben kısa boyu severim
    kaç boyun

  6. #6
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jun 2010
    Nereden
    RihannaNavy
    Mesajlar
    1,186

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    13 yaşındayım boyum 165 cm ama uzamicm diye ödüm kopuyoo.

  7. #7

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    Alıntı RiriFentyy Nickli Üyeden Alıntı
    13 yaşındayım boyum 165 cm ama uzamicm diye ödüm kopuyoo.
    sen en az 5 cm uzarsın uzamasan da bu boy yetmiyo mu bn 15 yaşındayım 155 im 22.günümdeyim paket bitmek üzere bilmiyorum yarım santim uzadım gibi çok üzülüyorm boyuma

  8. #8

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    Alıntı tuğba Nickli Üyeden Alıntı
    2 gün önce bn de başladım kullanmaya yha bu bi ek besin mucize ürün deil boy uzaması duranlara bi faydası olcaını sanmam.16 yaşından küçükler denesinler derim sonrasında ise duruomuş uzama bi yerde okudum onu söliym yani
    sanırım onun içinde büyüme hormonu var öyle oluncada uzaman durmuş olsa bile uzayabiliosn

  9. #9

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    büyüme hormonu salgılanmasını tetiklicek şeyler olabilir de büyüme hormonu olmaz.

  10. #10

    Re: Uzamak İsteyenler içinnn!!!!

    off e heralde onu anlar herkes sonuçta hormon salgılanıo.fshlar flan

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •