Warning: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/vhosts/heygirl.com.tr/httpdocs/forum/includes/class_core.php on line 1960
aaaa bi yardım lütfen:( - Sayfa 2
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 18 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: aaaa bi yardım lütfen:(

  1. #11

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    Canım ben sna bşka bi yöntem söyliycem , unutmaya birebir ...
    Test edilip onaylanmış bi yöntemdir yani
    Onu aklından çıkarmaya çalışma , bırak zihnin sürekli onunla meşgul olsun ..
    Eğer içinden geliosa ağla sızla , duygusal müzik de buna extra yardımcı olacaktır
    Bunları yaptıktan sonra zaten o gözyaşlarıyla zaten bi süre sonra içinin acısı da akıp gidiyo , inan !
    Esas bu duyguları yaşayamazsan acısı hep içinde kalacaktır ..
    Ben dilediğin gbi duygularını yaşamandan yanayım ..
    Sonra zaten kendiliğinden unutucaksın , kendimden biliyorum ..

  2. #12

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    çok saol tatlım ama bn bunu da denedim ama bn düşündükçe daha çok düşünüorm berbat bi durum bu çocuğu unutsam da bn yine bişileri kafama takıcam aslında hiç bir sorunum yok tek sorunum sorun olmayanı sorun yapmak bunu nasıl aşıcam pff

  3. #13

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    Alıntı LoLLıpop* Nickli Üyeden Alıntı
    ßn kndmdn ßLıyoırm svqLm ßnı aLdattı ve onu haLa unutamıyorm ama zaten o senı arayıp sormuyosa unutmaya deqecek ßrıdır ßu kadar uzme kndnı cnmm ya
    emin ol kesinlikle düşünülmemesi geren biri o!çok fesat... ama napiim hafızama yerleşmiş bile hele aramaması daha çok çıldırtıo bni yha bnm uğraş bulmam lazım unutmak için napsam acaba bi fikri olan war mı beah

  4. #14

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    unutmak yoktur.. zamanla alışmak vardır cnm
    || kaNatSız mHéLéq ||

    s0n doquM qüNmdé kénDime yéNi ßiR 'ßéN' aLdıMmM ... .)
    http://img25.imageshack.us/img25/1916/digicharat15.gif

  5. #15

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    ben unutamadım
    https://twitter.com/DicleAy

  6. #16
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2009
    Nereden
    I (L)CHEN
    Mesajlar
    891

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    ya cok zor bı durm ama zmn gectkce alısıcaksn yenı bi hayt yeni bi syfa cok zor oluo aynısını drp drp bnde htrlıorm erkkler hmen unutuverıo ama bz kzlar böleız ne yzkkı kndını ezdrme onada hc bı seklde zor olck ama enn ıısı o nprsa yapsn umrunda olmsın
    http://img402.imageshack.us/img402/3...267582094z.jpg
    ♥♥♥---♥♥♥---ViRGo GiRL---♥♥♥---♥♥♥
    http://img685.imageshack.us/img685/1...ayranlariy.jpg
    ♥♥ Chen Cedric'i Seviyor ♥♥

    BENİ SEVMEYEN ÖLSÜN,AZ SEVEN SAKAT KALIP SÜRÜNSÜN!

  7. #17

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    Alıntı tuğba Nickli Üyeden Alıntı
    yha bn dewamlı geçmişteki arkileri düşünüorm şöle şöle yapsaydım fln diorm hayal kurup duruorm yha bu kdr da normal değil sürekli geçmişteki arkilerle ilgili hayaller kuruorm aklımdan çıkmıo geçmişi çok düşünüorm boşuna kafamı doldurmaktan bıktım artık yha bi de eski sevdiğim kişiyi çok düşünüorm bn özellikle!bakın tekrar diorm ESKİ sevdiğimi ve onu herşeyden kıskanıorm nasıl geçicek bu sizce??
    çivi çiviyi söker.
    o çoktan yeni bir sevgili bulmuştur bile. bana kalırsa hayatına devam etmeye çalış. başka birileri vardır elbet çevrende ya da senin hoşlandığın...
    çok zor biliyorum. özellikle de aşk sönmemişken. ama yapılacak birşey yok. ben de böyle bir olay yaşadım ve çocuğun ayaklarına kapandım haklı olmama rağmen. ama o gene de gitti. ben de unutmaya çalışıyorum işte.
    şimdiye odaklan, geleceğini çöpe atma. bugün yaptıkların yarının temeli. şimdiyi düşünmek zorundasın. anı yaşa.

  8. #18

    Re: aaaa bi yardım lütfen:(

    o sorun bende de çok oluyo çok sinirimi bozuyo eski sewgilimi düşünüp ağlıyorum sürekli

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •