Egzersiz

En eğlenceli form trendi: Dans&Aerobik

Sen de tıpkı Madonna gibi fit bir vücuda sahip olmak ister misin? O zaman aerobikin 3 farklı dans stiliyle harmanlandığı egzersiz hareketlerini mutlaka yapmalısın! Haydi, yaz tatilindesin diye tembelliği bırak hemen; topla sizin kızları eve, başlayın hareketlere!

 

 

alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tango Aerobik

1- Dansa başlamadan önce hazırlık için geriye doğru esneme hareketini yapmalısın. Tek bacağının üzerinde durarak diğer bacağını havaya ve geriye doğru kaldır. Eller ise önde ve alkışlama pozisyonunda olmalı.

2- Şimdi sıra dengede durmamızı sağlayan kaslarımızı çalıştırmaya geldi. Bunun için, karın, kalça ve bacak kaslarımızı sıkılaştırmalıyız. Tek bacağın önde ve bükük şekilde, diğer bacağın arkada ve gergin dursun. Kollarını iki yana açarak vücudunu dimdik tut ve ileriye bak.

3- Bacağını dizinden bükerek aşağı doğru eğil. Arkada olan bacağın esnek olmalı. Kollarını havaya kaldırıp ellerini birbirine değdir. Bu hareket sayesinde omuz ve göğüs kasların
esneyecek.

4- Son harekette ayakta dur ve bacaklarını aç. Tek elin belinde diğer elin havada olmalı. Şimdi kendini arkaya doğru yasla. Böylece bacak ve kalça kasların devreye girecek.

Yorum Yapın