Bikini alarmı

1555 views Yorum yap

Yaz yaklaşıyor! Bikini içine girmek için acil çözümler arıyorsan, birkaç pratik yöntemle bunu başarabilirsin!

 

  • Öncelikle vücudunla ilgili kafana takılan bölgeleri belirleyip neler yapabileceğine karar vermelisin. Ünlülerin veya kendine ait en sevdiğin bir fotoğrafı buzdolabının üzerine yapıştırarak kendine bir hedef belirleyebilirsin! Tabii ki bu, baktıkça sana ilham verecekse…
  • Sık sık kendi kendini motive etmelisin. Ayrıca, bir günlük tutman çok işe yarayabilir. Gün içerisinde yediğin tüm gıdaları yaz ve her gün neler tükettiğinin bilincinde ol!
  • Eğer sürekli abur cubur atıştırma alışkanlığın varsa, buna hemen son vermelisin! Bunun için buzdolabından veya atıştırmalıkların uzak durmalı ve kendine yeni uğraşlar bulmalısın. Örneğin, canın bir şey yemek istediğinde ellerine capcanlı renkte bir oje sür ya da yatağa uzanıp bir kitap okuyarak kafanı dağıt!
  • Egzersiz yapmak, vücudunun forma kavuşması için çok gerekli. Sıkı karın kaslarına sahip olmak istiyorsan, yumuşak bir zemin üzerine sırtüstü uzanarak dizlerini bük. Ellerini başının arkasına koyarak boynunu destekle. Gözlerini bir noktaya sabitle ve omuz başlarını yerden kaldırarak başını dizlerine değdirmeye çalış. Bu arada düzenli olarak nefes alıp ver. Bu hareketi her gün en az on beş kez tekrarla veya dayanabildiğin kadar yapmaya çalış.
  • Oturduğun yerde eline ağırlık alarak kol ve göğüs kaslarını geliştirebilirsin.
  • Baldırlarına şekil vermek istiyorsan, bir top ile beraber yere sırtüstü uzan ve dizlerini büktükten sonra bacaklarının arasına topu yerleştir. Kalçanı yerden yukarıya kaldırırken topu dizlerinin arasında tutmaya çalış. Bu hareketi dilediğin sayıda tekrarlayabilirsin.
  • Gelelim sağlıklı beslenmeye… Her şeyden önemlisi, güne sıkı, ama kalorisi fazla olmayan bir kahvaltıyla başlamak. Kahvaltıda katı veya rafadan (arzu ettiğin gibi seçebilirsin) bir yumurta yemelisin. Omletin içeriğinde yağ olacağı için kalorisi fazla olacaktır. Reçel veya bal yerine, bir tabak taze dilimlenmiş meyve veya meyveli yoğurt yersen, tatlı ihtiyacını fazlasıyla karşılamış olursun.
  • Doktorların ve beslenme uzmanlarının en önemli tavsiyesi, gün içerisinde bol bol su içmek. Çünkü su, cildi güzelleştirir, vücudu toksinlerden arındırır. Ayrıca bir şey yemek ihtiyacı hissettiğinde hemen mutfağa koşup atıştırmak yerine bol buzlu büyük bir bardak su içebilirsin. Bu sayede mideni dolu hissedersin ve metabolizman buzları vücut ısısına indirgemek için faaliyete geçer ve bol bol kalori yakar!

 

İlgini Çekebilir:
alt

Masaüstünüz için 25 harika duvar kağıdı!

 

 

 

BENZER HABERLER

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir