Buradasın > Anasayfa uzman gözüyle Sevgilim ilişkiye girmek istiyor
RSSRSS

 

 Merhaba, yaşım 13. Sevgilim benimle cinsel ilişkiye girmek istiyor, ama ben korkuyorum. Ailem öğrenirse, arkadaşlarım benimle dalga geçerse, hamile kalırsam diye çok korkuyorum. Sizce korkmalı mıyım, yoksa bunlar ergenlikte normal mi? Belki de ailem bana kötü gözle bakacak diye çok endişeleniyorum. Lütfen bana yardımcı olun.

NO NICK 

Sevgili No Nick, henüz ergenlik döneminin, yani çocukluktan gençlik ve erişkinliğe geçişin çok başındasın. Bunun doğal sonucu olarak, cinsellik ve flört etmeyle ilgili deneyim ve bilgi eksikliğin var. Hamile kalmaktan ve ailenin, arkadaşlarının tepkilerinden korkman son derece doğal. Bu noktada yapacağın en doğru şey, acele etmemek ve beklemek. Sevgilinin yaşını yazmamışsın, ancak senden yaşça büyükse ve seni ilişkiye zorluyorsa çok dikkatli olmalısın. Seni hazır olmadığın konularda zorlayan biriyle ilişkini sürdürmemen en doğrusudur.

 

İlgini Çekebilir:
alt

Ünlülerin en harika duvar kağıtları!

 

 

 






15 Oy

Toplam 63 yorum var

Rss
:-[yaa bn ilişkiye gıremıyom arklar bnle dalga gecerse hamıle kalırsam dıe korkuyom:'(
manyak mısın???
yasın kaç başin kaç bide korkuyorum diyosun mümkünse kork yani daha ergenliğe yeni girmişsin saçmalamayı kes uzaklas o çocuktan
senin yaşindakiler sbs ye hazırlanıyo aklın nerde senin
SONRADAN PİŞMAN OLACAĞİN ŞEYLERİ YAPMA.....:-D
ARKADASLA BEN 25 YASINDAYIM BENIMDE SEVGILIM OLDU 30-12-2009 DA AYRILDIM AYRILMADAN ONCE BENIMLE ILISKIYE GIRMEK ISTEDI AMA BEN ISTEMEDIM AMA GALAN DEYIMEDE SEVIMDIM YALAN DEYIL BI YANDAN BENDE ISTEDIM AMA SONRA AKLIMA AILEM GELDI BI YANDAN SEVIMDIM YAPMADIGA YAPSAYDIM BASIM DIK YURUYEMEZDIM ERKEK MILLETI GUVENMIYECEKSIN NIKAHI BASIN SENIDE TEPE TEPE KULLANSIN AMA EVLENMEDEN NCE YAPMIYALIM YOKSA BIN PISMAN OLURUZ BEN YENIDEN DUNYAYA GELDIM SANKI
Aynen esmaya katiliyorum...esma resmen icimdekileri yazdin...baska diyecek kelmem yok...LÜTFEN KIZLAR BÖYLE TUZAKLARA DÜSMEYIN; hayatiniizin yanlisini yapmayin
bende seninle yaşıtım ancak ben bir kişiyle çıkmadım bile sana söylüyorum aklın olsa bunu sormazdın bile sen bi gibi soruları bilmen lazım.erkek mi çooook.sen bir meslek sahibi ol bir göz kırpsan 50 erkek kulun köpeğin olur valla.benim ablam öyle.benden söylemesi
BaşlangıçÖnceki12345678910SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Merhaba Heygirl, beş senedir sıkı dost olduğum bir arkadaşım var. Ortak dostlarımızla birlikte zaman geçirirdik. Bu sene her şey değişti. Onun yeni dostları oldu. Ben onun dostlarıyla ...