Buradasın > Anasayfa Güzellik Saç 8 havalı okul saçı
RSSRSS



302 Oy

Toplam 312 yorum var

Rss
Sabahın köründe filan kim uğraşacak :-) :-D
Şu kurdela falan sanki biraz çocukca :P
herkezin saç kesimleri farklı , örneğin benimki yandan toplanınca kat kat oluyor .:-[
güzel örnekler ama herkesinde saçı düz diilki:\
Ben valla benim saçlarım çok kıvırcık olduğu için hergün saçlarımı ıslatıp topluyorum ama başka yapabileeğim bişey yok ><img src=" />:-[
BaşlangıçÖnceki21222324252627282930SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Merhaba Heygirl, beş senedir sıkı dost olduğum bir arkadaşım var. Ortak dostlarımızla birlikte zaman geçirirdik. Bu sene her şey değişti. Onun yeni dostları oldu. Ben onun dostlarıyla ...