Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

  1. #1

    Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    Herkese selamlar arkadaşlar

    bugün şu foxta başlayan cuma akşamları 20.30 daydı sanırım daha 3 bölümü yayınlanan diziden bahsetmek istiyorum

    ya öncelikle dizi özel güçleri olan çocukların bu tarz çocukları yakalamak isteyen bi adamdan kaçmasıyla ilgili

    biri geleceği gorur biri nesneleri hareket ettirir biri gorunmez olur biri düşünce okur elektrik saçar falan filan

    ya açıkçası dizinin İspanyol bi dizinin taklidi olduğunu duydum doğru yanlış bilemem ama bu fantastik diziyi nedense sevdim ki fox tv hiç izlemezdim ayrıca şuan için tek bu diziyi takip ediyorum

    yalnız dizide kopukluklar var müziğinde olsun oyuncuların bazı hareketlerinde falan

    ya mesela saçma sapan hatalar oluyor ben bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum lafı da uzatmıyım bu arada

    neyse son olarak ben tilkiden bahsetmek istiyorum sanırım en beğenilen karakter o oldu çünkü rahat ve yapmacık durmuyor ben buna bağlıyorum umarım,devamı gelen bir dizi olur ben her sahnesini ezberledim bile

    siz ne düşünüyorsunuz izleyenler var mı aranızda?

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Nereden
    ev
    Mesajlar
    6,491

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    kardeşim izliyor. bende arada tilkili bölüm varsa oraları izliyorum

  3. #3

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    Alıntı RainGirl' Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de izliyorum bir Ekin Koç hayranı olarak : P

    Sevdiğim karakterler için ama yoksa senaryo TIRT.
    ya bence de çok uyumsuzluk var ama aynen ekin koç olmasa izlemem açıkçası

  4. #4
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Nereden
    yesil hirka
    Mesajlar
    2,657

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    abi birakin soyle dizileri o kadar guzel seyler varken

  5. #5

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    Televizyonda bir kaç dakikasına denk geldim çok saçmaydı

  6. #6

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    Çok saçma o dizi ya

  7. #7
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    May 2011
    Nereden
    küçükkarabalık&tenteninyanında
    Mesajlar
    1,533

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    Oyunculuğun yerlerde oldugu sacma sapan Fox dizilerinden sadece birisi.

  8. #8

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    Ekin koç olduğu için izliyorum yoksa fox'taki tüm diziler bana saçma geliyor

  9. #9

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    birkaç kez denk geldi de yok cık tırtın da tırtı.

  10. #10
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jun 2013
    Nereden
    NeVeR In LiFe SaY LiE tO yOuRsElF....~♥♥♥~
    Mesajlar
    837

    Re: Sana Bir Sır Vereceğim - Fox Tv

    ya ben de lk baktigimda cok guzel gelmedi...ama 1 devamli baksaniz..muhtesem yaa reklaminda bile televizyona kilitleniyorum..en esasi dizide ilgi cekicek karakterle r ve senaryo var..muhtesem 1 sey

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •