Sayfa 1 Toplam 35 Sayfadan 12311 ... SonuncuSonuncu
Toplam 348 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Eskiler GİRMESİN

  1. #1

    Eskiler GİRMESİN

    Buradan yeni arkadaşlara sesleniyorum.
    Oğlum, sürekli eskiler böyle mükemmel, öyle harika, şöyle tatlı laflarını duymaktan bıkmadınız mı? Biz de insanız lan demek sizin de hakkınız değil mi? Hiç biz eşşek başı mıyız burada demiyor musunuz? Yolda görseniz kendinize ezik der misiniz? Şu kıytırık forumda kendinizi niye ezdiriyorsunuz?
    Neden hiç tepki göstermiyorsunuz? BİZ YENİLER KENDİMİZİ EZDİRMEYELİM.
    HER YER HEYGİRL HER YER YENİLER

  2. #2

    Re: Eskiler GİRMESİN


  3. #3

    Re: Eskiler GİRMESİN

    SITE 2YE BOLUNSUN BIZ YANI ESKILER
    DIGER EZIKLER DE YENILER
    ESKIYIZ ESKIYIZ KRALICEYIZ

  4. #4
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Nereden
    ev
    Mesajlar
    6,491

    Re: Eskiler GİRMESİN

    güleceğim yoktu hiç ya.

  5. #5

    Re: Eskiler GİRMESİN

    Topu topu bi forum ne abarttınız mk. Eskileri özlüyolarmış bilmemne. Onlar sizi özlemiyor ki şuan burda değiller. Oh lan. Kaç gündür konuları görüp ayar oluyodum yeminle.

  6. #6

    Re: Eskiler GİRMESİN

    Alıntı Bi'Dakka Nickli Üyeden Alıntı
    Topu topu bi forum ne abarttınız mk. Eskileri özlüyolarmış bilmemne. Onlar sizi özlemiyor ki şuan burda değiller. Oh lan. Kaç gündür konuları görüp ayar oluyodum yeminle.

  7. #7

    Re: Eskiler GİRMESİN

    KISKANCLARRRRR

  8. #8

    Re: Eskiler GİRMESİN

    BURCU SEN YENİ MİSİN AQ .S

  9. #9
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Nereden
    TARDİS
    Mesajlar
    2,843

    Re: Eskiler GİRMESİN

    Heygirl'de Herkes Eşittir.

  10. #10

    Re: Eskiler GİRMESİN

    ben de yeniyim. Kendimi ezik olarak görmüyorum. Ama yeniler girmesin diye konu açmalar falan istediğim yere girer yazarım kardeş. bu kimseyi ilgilendirmez. HADİ EYV.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •