Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

  1. #1

    Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    Ya ooof.
    Ne problemli bi öğrenciyim.
    Hiç bişeyi beceremiyorum aman tanrım ya.
    Şimdide yarın flütle Kara Basma'yı çalmamız gerekiyomuş.
    İşe bak yaaaaaa.
    Flüt notaları nedir nasıl çalınır bilen bi arkadaş varsa yardım ederse hiç fena olmaz aslında
    yoksa sıfır alcam
    bunu istemezsiniz di mi

  2. #2

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    aa tam sekiz kişi yazmış hiçbiri cevap yazmamış
    neyse neyse bişey olmaz
    ama bari mi ve do'nun yeri ne onu söyleyin

  3. #3

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    Tamam takmayın siz daha beni
    (duygu sömürüsü yapıyorum şimdi de )

  4. #4

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    aaa.
    zaten başlığa yanlış yazmışım.
    İz olur değil ki
    Sadece kara basma

  5. #5
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Nereden
    Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu ;))
    Mesajlar
    1,526

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    O kadar yazı yazmışsın cevap vereyim bari,
    Tatlım biz o konuyu gördük, çoktan geçtik aslında çok kolay bir parça(diğerlerinden daha basit)
    Sen yapma ama ben hep o kitaptaki notaların üstüne do,re,mi falan diye yazıyorum,flütteki notaların yerlerini bildiğimden öyle çok kolay oluyor.
    Bunun zaten notaları kitapta var ona bakarak çalcaksın öyle zor bir şey yok ki tatlım.
    Ama yinede çalamam diosan notalarının isimlerini yazabilirim
    http://img43.imageshack.us/img43/7509/image8hzf.png
    ~Hermione Granger~
    http://img153.imageshack.us/img153/6559/ginny.gif
    I go tume the can but the~~anlayanlar öm atsın!=)
    http://img214.imageshack.us/img214/3981/yeil.gif
    HP FAN
    [~~Sweet Girls,Minnoş Girls ve Broken Girls ~~]

  6. #6

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    çalamıyorum işte
    ne kadarda becerikliyim ya..
    Notalarını biliyorum ezberledim ama çalarken elim kayıyo bişey oluyo heyecanlanıyorum yarın 0ı yicem o yüzden

  7. #7

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    y hyatm yaa sna yrdm etmeyı coo.ook isterm blıonda wlla hcbı bilgm yok becerikszlik işte naparsn...
    sndn snra yasadgm snelerin..
    http://i48.tinypic.com/2hmeyw9.jpg



    http://i50.tinypic.com/10hszn4.jpg

    kımse kımseninn hersyii olamaz-mıss!!
    Seviyrm Bu Swgnnn SnnLe Bitmcgne İnnck Kdr !


    seni sevıyorumm!<3

  8. #8

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    Alıntı deniz15 Nickli Üyeden Alıntı
    y hyatm yaa sna yrdm etmeyı coo.ook isterm blıonda wlla hcbı bilgm yok becerikszlik işte naparsn...
    Biliyorum canım yaa
    Zaten bende saçmalamışım benim beceriksizliğime yardım edebilcek birine restlamadım
    Müzik öğretmeni ve beden öğretmeni bıktı zaten benden

  9. #9

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    Alıntı winelilac Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı deniz15 Nickli Üyeden Alıntı
    y hyatm yaa sna yrdm etmeyı coo.ook isterm blıonda wlla hcbı bilgm yok becerikszlik işte naparsn...
    Biliyorum canım yaa
    Zaten bende saçmalamışım benim beceriksizliğime yardım edebilcek birine restlamadım
    Müzik öğretmeni ve beden öğretmeni bıktı zaten benden
    bak soyle onlra getirtmesınler bnı oraya bn kendıme bcerıksz ddm ynlş anlaşlma olmasnn sen bu stenın en becerıklı uyelerındensin(dir)
    sndn snra yasadgm snelerin..
    http://i48.tinypic.com/2hmeyw9.jpg



    http://i50.tinypic.com/10hszn4.jpg

    kımse kımseninn hersyii olamaz-mıss!!
    Seviyrm Bu Swgnnn SnnLe Bitmcgne İnnck Kdr !


    seni sevıyorumm!<3

  10. #10

    Re: Karaaa Basmaaa iz oluuur :D:D

    Nota okumayı biliyorsan,altına yazmadan
    zorlanıyorsan altına yazarak başla... Kitabın altına...
    Flütte notaları biliyorsun sanırım...
    Önce parçanın ilk 3 notasını çal sonra 2. 3 kısmı çal
    2 sini birleştir... oldu sana 6 nota
    yavaş yavaş parçalar halinde çal sonra parçaları birleştir...parça çalmanın en iyi yöntemi budur. =)
    Buralarda,haftanın bazı günleri,dar saat dilimlerinde 1 saat ya da 30 dakikalık aralıklarla ...

    Hasan Burak Yıldız

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •