Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

  1. #1
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2010
    Nereden
    Extraterrestrial
    Mesajlar
    447

    Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    Kızlar acil yardım gerek polinomların günlük hayatta kullanıldığı yerleri araştırıyorum ama hiç birşey bulamadım:/
    ..................We're WINCHESTER Brothers.
    http://img50.resimup.net/di/3KRG.gif http://img50.resimup.net/di/3KB1.gif
    DEAN.................................................. .................................................. ...........................SAM
    http://img48.resimup.net/di/WWSF.gif http://img48.resimup.net/di/K5MK.gif

    .....................................We're AWESOME.

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2010
    Nereden
    Extraterrestrial
    Mesajlar
    447

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    Evet malesef..
    Hocada bir tek bana ödev verdi bunu
    Nette hiçbir şey bulamadım..
    ..................We're WINCHESTER Brothers.
    http://img50.resimup.net/di/3KRG.gif http://img50.resimup.net/di/3KB1.gif
    DEAN.................................................. .................................................. ...........................SAM
    http://img48.resimup.net/di/WWSF.gif http://img48.resimup.net/di/K5MK.gif

    .....................................We're AWESOME.

  3. #3

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    Banada lazım ama bende bulamadım elle tutulur bisey
    http://hizliupload.com/img/69564013867053309299.jpghttp://hizliupload.com/img/03819474666016866326.jpg

    Tıkırdat bakalıım!

    Buraya da !


    Bekaretin gidince 'kadın' olduğunu mu sandın.Yazık lan sana.


    We are beautiful dirty rich !

  4. #4

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    nerde kullanılır o be
    neyse fonksiyonların kullanım alanlarına bak bide zaten aynı gibi bişey polinomlarla belki bişey bulursun
    http://goo.gl/Gtqjphttp://goo.gl/0le7y
    _________________You've been hit by You've been struck by a Smooth Criminal
    http://goo.gl/JLASL-_http://goo.gl/ab87N

  5. #5

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    biz daha işlemedik ama
    kitapta silindirin hacminin polinomu filan yazıyo.



    Bulursan buraya da yazar mısın?
    Seni seviyorum Rodyan Romanoviç Raskolnikov ♥
    http://tinyurl.com/c88pw5c
    Kitap okumak iyidir

  6. #6

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    senin benim günlük hayatımızda polinomun ne işi olcak allahını seversen salak salak ödevler vermiyolar mı uyuz oluyorum
    ●●•Günese bakarsan gölgeleri göremezsin. ●●•


    hayaTa göre deĞiL, kaFana göRe yaŞa.!

  7. #7

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    mutlaka bi işe yarar
    yoksa bi yerlerinden uydurmazlar
    Ben yarın sorucam
    Matematik ihtiyaçlardan doğmuştur
    Hayatdır o
    çok mu iticiyim
    Seni seviyorum Rodyan Romanoviç Raskolnikov ♥
    http://tinyurl.com/c88pw5c
    Kitap okumak iyidir

  8. #8

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    siyaset oyuncağı mı?

    Ama geometri filan bulmaca gibi geliyo
    hoşuma gidiyo yani
    Seni seviyorum Rodyan Romanoviç Raskolnikov ♥
    http://tinyurl.com/c88pw5c
    Kitap okumak iyidir

  9. #9

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    Alıntı osiris Nickli Üyeden Alıntı

    matematik yoktur.
    matematik bi siyaset oyuncağı sadece.
    nalaka ya
    http://goo.gl/Gtqjphttp://goo.gl/0le7y
    _________________You've been hit by You've been struck by a Smooth Criminal
    http://goo.gl/JLASL-_http://goo.gl/ab87N

  10. #10

    Re: Polinomların Günlük Hayatta Kullanımı (Yardım!10.Sınıf)

    ne deniz jale vural ama
    Mf'ciyim evet
    Seni seviyorum Rodyan Romanoviç Raskolnikov ♥
    http://tinyurl.com/c88pw5c
    Kitap okumak iyidir

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •