Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Saç Köpüğü

  1. #1
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Nereden
    Envi'min yanından *-*
    Mesajlar
    4,972

    Saç Köpüğü

    Ya arkadaşlar annem bi reklamda saç spreyi mi ne görmüş.Böyle birazcık sürüyomuşsun.Saçın bukle bukle oluyomuş.Kırık falan hepsi gidiyomuş çok güzel görünüyomuş yani.Ama markasını almamış.Böyle birşey kullananınız var mı?
    Heaven forbid, you end up alone.
    You don't know why.

  2. #2

    Re: Saç spreyi

    saç köpüğü olmasn nemliyken sürüyosn bukle bukle yapıo

  3. #3
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Nereden
    Envi'min yanından *-*
    Mesajlar
    4,972

    Re: Saç spreyi

    Alıntı şafak Nickli Üyeden Alıntı
    saç köpüğü olmasn nemliyken sürüyosn bukle bukle yapıo
    Pff karıştırdım lan Ahah evte aynen öyle. Daha önce pek fazla kullanmadım bu tür ürünlerden.Öneribileceğin bi marka var mı
    Heaven forbid, you end up alone.
    You don't know why.

  4. #4

  5. #5

    Re: Saç Köpüğü

    önceden wella kullanıodm o gayt iyi ama şuan elidor kullanıorm bi b o k a yaramıo aq

    Alıntı séssiZz MéLéq Nickli Üyeden Alıntı
    Öyle bir şey hiç görmedim ama kuzenimde bir şampuan vardı yıkadıktan sonra saçı bukle bukle yapıyordu.
    tatlm saç köpüğü var bildiğin köpük...saçına uyguladığında kıvırcıklaştrıo nemliyken

  6. #6
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Nereden
    Envi'min yanından *-*
    Mesajlar
    4,972

    Re: Saç Köpüğü

    [quote=şafak]önceden wella kullanıodm o gayt iyi ama şuan elidor kullanıorm bi b o k a yaramıo aq

    Alıntı "'séssiZz MéLéq'":lh63hbq0 Nickli Üyeden Alıntı
    Öyle bir şey hiç görmedim ama kuzenimde bir şampuan vardı yıkadıktan sonra saçı bukle bukle yapıyordu.
    tatlm saç köpüğü var bildiğin köpük...saçına uyguladığında kıvırcıklaştrıo nemliyken [/quote:lh63hbq0]
    Sağol cnm Saçım zaten kıvırcık ama iğrenç görünüyo.Bukleleri güzel değil ve kırıklar falan var.İnş. bununla güzel görünür
    Heaven forbid, you end up alone.
    You don't know why.

  7. #7
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2009
    Nereden
    Cehennet
    Mesajlar
    481

    Re: Saç Köpüğü

    Saçlarım düz kullansam işe yarar mı?
    Birde hangi marka alayım?

  8. #8

    Re: Saç Köpüğü

    [quote=Black Knight][quote="şafak":h61y6mk8]önceden wella kullanıodm o gayt iyi ama şuan elidor kullanıorm bi b o k a yaramıo aq

    Alıntı "'séssiZz MéLéq'":h61y6mk8 Nickli Üyeden Alıntı
    Öyle bir şey hiç görmedim ama kuzenimde bir şampuan vardı yıkadıktan sonra saçı bukle bukle yapıyordu.
    tatlm saç köpüğü var bildiğin köpük...saçına uyguladığında kıvırcıklaştrıo nemliyken [/quote:h61y6mk8]
    Sağol cnm Saçım zaten kıvırcık ama iğrenç görünüyo.Bukleleri güzel değil ve kırıklar falan var.İnş. bununla güzel görünür [/quote:h61y6mk8]

    ne dmk tatlm ayrca bukle belirgnleştrici kremler fln var ondan da alablrsn, ya da elerktrklenmeyi önleyici bakım setleri fln

    Alıntı şey Nickli Üyeden Alıntı
    Saçlarım düz kullansam işe yarar mı?
    Birde hangi marka alayım?
    bnmkide düz-dalgalı karışımı bşey eğer saç tellern çok yumuşak ve inceyse maşa yapınca fln çabuk bozuluyodr...o yüzdn kalıcı olmasnı sağlayblck bi marka kullan ama eğer çok ince değlse wella köpüğü önerrm sakın elidır almayn bde alıcağnz yere sorun da jöle gbi saça ıslak ve sert bi görünüm verenlerdn dğl doğal duranlardn alın kuaförünezede sorblrsnz

  9. #9
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2009
    Nereden
    Cehennet
    Mesajlar
    481

    Re: Saç Köpüğü

    Saçlarım kalın telli maşa yapmadan ve bigudi kullanmadan önce sürsem çok daha hoş olabilir ya da sadece köpük yapıp doğal tutabilirim diye düşündüm hemen bir tane edinmem lazım
    Wellanın köpüğü kaç lira?
    Saçı yıpratıyor mu?

  10. #10

    Re: Saç Köpüğü

    ooo kalın tellyse hemen al çnkü kalın tel çabuk bozulmaz wella en fazla 15 tir...ve köpükler maşa fln gbi dğldr yani saçı yıpratmaz kullanımıda kolay çoğnluğu nemliyken saçına sürüyosn braz elinle şekil veriyosun ve kuruynca doğal dalgalı oluo :P bazıları da hç elinle şekil vermdn drek sürüp bekliosn kıvırcıklaştryo

    bndekini tam hatrlamıyorm ama sanrm şu ikisinden biriydi:
    http://www.devsepet.com/images/tmb/kozm ... 195800.jpg
    http://cdn.hizlial.com/TrendResim/08/09 ... 0201t4.jpg

    bide köpük sürdükten snra beklemeyip saç kurutma makinesinn şu başlığyla kurutrsanz daha iyi sonuç alırsnz:

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •