Buradasın > Anasayfa Form Egzersiz Hangi spor senlik?
RSSRSS

 altYerinde duramayan bir maceraperest ile kıpırdamaya bile üşenen bir çıtırın aynı spor salonunda buluşması imkansız! Sen de karakterine en uygun sporu bul ve sıkılmadan yapacağın sporu keşfet!

 

 

 

 

 

 

Bayan kalori düşmanı 

Birkaç kilo aldığında bile kendini mutsuz hissedip yemeden içmeden kesiliyorsun. İki de bir tartıya çıkıp gram kaybedip kaybetmediğine bakıyorsun. O kadar az yiyorsun ki, annen, yaptığı yemekleri beğenmediğini düşünüp bu durumdan endişeleniyor. Bu haline o kadar üzülüyor ki, beş dakikada bir kapını çalıp elinde ya meyve ya da çerez tabağıyla odana geliyor. Aslında zaman zaman 1–2 kilo alıp vermen normal, bu durumun seni bu kadar korkutmasına gerek yok. Yine de “her daim fit kalacağım önümde duran tüm kalorileri yok edeceğim” diyorsun…

Spor önerin: Jimnastik

Senin ideal sporun kesinlikle jimnastik! Neden mi? Çünkü düzenli jimnastik yaparak hem fazla kalorilerinden kurtulur hem de vücut yapını düzeltmiş ve geliştirmiş olursun. Evinin yakınlarında mutlaka bir spor merkezi vardır ve oradaki eğitmen sana hangi hareketleri ne kadar süre yapman gerektiği konusunda bilgi verebilir. Böylelikle kilona ve vücut yapına göre hareketler yaparak, doğru şekilde fit bir vücuda sahip olabilirsin.

 

Bayan stres

Nedir bu gerginliğin? Annen, arkadaşların ve çevrendeki herkes sana biraz daha sakin olman gerektiğini söylüyor. Sense kendine hakim olamıyor, rahatça verebileceğin bir sınav öncesinde bile gerim gerim geriliyorsun. Yaşadığın stres vücudunda kasılmalara ve ağrılara neden oluyor. Unutma, bu stresin önüne geçemezsen, yakında daha büyük sorunlarla karşılaşabilirsin!

Spor önerin: Yoga

Reçetene yoga yazıyoruz! Biliyorsun, yoga, vücudu esneterek ruhu dinlendiren ve bedeni huzura kavuşturan bir spordur. Vücudunla ruhunun uyumunu sağlar. Seni endişelendiren, stres seviyeni yükselten ve seni mutsuz eden durumlara olan bakış açını değiştirir ve daha huzurlu bir insana dönüşmeni sağlar. Sen de hem kendini daha enerjik hisseder hem de enerjini doğru şekilde kullanmayı öğrenmiş olursun. Böylece yapman gerekenleri verimli bir şekilde başarır, bunların sende bir yük haline gelmesini engellemiş olursun. Nasıl fikir ama :)

 

Bayan üşengeç

Seni yatağından kaldırabilmek için cidden vinç gerek :) Sabahları alarmı en az 10 kere erteliyor, annenin uyandırma çabalarını boşa çıkarıyor ve neredeyse her gün okula geç kalıyorsun. Uykuya o kadar düşkünsün ve hareket etmeye o kadar üşengeçsin ki teneffüste bile dışarı çıktığın okul tarihi boyunca en fazla beş kez görülmüştür. Bütün gün okulda oturduğun yetmiyor gibi eve gelince de yaptığın tek şey msn’in başına geçip sohbet etmek. Susadığında bile annene sesleniyor, annen çağırmasa yemeğe bile gitmeye üşeniyorsun. Bu duruma bir çeki düzen getirmek ve sende ufak bir reform yapmak gerekli kesinlikle!

Spor önerin: Yürüyüş 

“Yürüyüş de spor mu sanki” deme sakın! O kadar önemli ki yürüyüş yapmak… Belli bir hızın ve sürenin üstünde yürüdüğünde fit olmaman için hiçbir sebep yok. Üstelik hafta sonu yürüyüşleri için arkadaşlarını organize edebilir, böylece yürümeden vazgeçme riskini ortadan kaldırabilirsin. Yalnız başında bir spor hocası yok diye birkaç adım yürüdükten sonra yoruldum deyip vazgeçme. Çünkü vücudunu bir disipline sokman sağlığın açısından önemli. Bir de yürüyüş yaparken arkadaşlarınla muhabbete dalıp hız azaltmak ve çarşıda gezme temposuna düşmek yok! Haydi, kızlar ileri:)

İlgini Çekebilir:
alt

Miley Cyrus'un en güzel duvar kağıtları!

 

 

 

Yazının devamı bir sonraki sayfada...




56 Oy

Toplam 29 yorum var

Rss
süper bir site
8-)
Of spor yapmayı falan sevmiyorum. 10 yaşındayım 43 kiloyum boyum 1.50 jimnastik kursuna gittim , voleybol kursuna da gittim ama öğretmenler beni çok soğuttu . Sadece bisiklet sürüyorum ve arada sırada yürüyüş yapıyorum . 13 yaşında pilatese başlayacağım . Ve tabii ki günde 2-3 saat denizdeyim ama zayıflayamıyorum . Annem büyüme çağında olduğumu , ve yemek yememi söylüyor . Ergenlik çağında kilo alabilir mişim ama sonra verirmişim bende öyle yapıyorum ama sporda yapmaya yeni başladım kışında havuza gidicem . o.O :/8-)
ben14 yaşındayım boyum 171 kilom 50 ama sanki çok kiloluymuşum gibi geliyor bacaklarımdaki yağlar sallanıyor offfffffffffff hiç spor yapmıyorum hatta yerimden bile kalkmıyorum ama çok yemek yiyorum yinede kilom hep aynı:-[:-[:-[
ben 13 yaşındayım 1.65 boyundayım 53 kiloyum zayıflamak istiyorum ama annem yeterince zayıf oldugumu söylüyor...:-[
yaşım 12 boyum 158 kilom 45 nasılm lütfen sölermisnz:-)
BaşlangıçÖnceki123456SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Merhaba Heygirl, beş senedir sıkı dost olduğum bir arkadaşım var. Ortak dostlarımızla birlikte zaman geçirirdik. Bu sene her şey değişti. Onun yeni dostları oldu. Ben onun dostlarıyla ...