Buradasın > Anasayfa Form Egzersiz Karın, kalça, bacak egzersizleri
RSSRSS

Kalça

Kaslar çalışsın

Yerde sağ tarafına yanlamasına yatarken kolunu başının altına alarak dur. Sol kolunu, sol bacağının üzerine koy. Sağ bacağın yerde sabit dururken, sol bacağını havaya kaldırarak tekrar yere indir. Fakat yere değmemesine dikkat et. Bacağını kaldırırken kalça kaslarını kavvetle sıkmaya çalış. 10 kere tekrar ile başlayabileceğin bu hareketi diğer taraf için de uygula.

 

 

 

 

 

 

 




60 Oy

Toplam 24 yorum var

Rss
hiç işe yaramadı :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Kahretsinn cok killoluyummmmm><img src=" />
ben size boy uzatıcı bir sey süleim salata ve balik özellikle salata cunku icindekı yeşşillıkler boy uztiyor hatta 1 haftada 2 cm uzadığımı gordum deneyın (AMA kişiyee gÖRE DEğİsir)
ben 31 kkiloyum 12 yaşındayım kilolu oldugumu düşünüyyorum bu hareketleri yaptım ama hiçbişey olmadı:'(
süper :) hemen denemem lazım. özellikle de karın bölgemdeki yağlar içinn :)):-D
BaşlangıçÖnceki12345SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Merhaba Heygirl, beş senedir sıkı dost olduğum bir arkadaşım var. Ortak dostlarımızla birlikte zaman geçirirdik. Bu sene her şey değişti. Onun yeni dostları oldu. Ben onun dostlarıyla ...