Buradasın > Anasayfa Form Egzersiz Karın, kalça, bacak egzersizleri
RSSRSS

Kalça

Kaslar çalışsın

Yerde sağ tarafına yanlamasına yatarken kolunu başının altına alarak dur. Sol kolunu, sol bacağının üzerine koy. Sağ bacağın yerde sabit dururken, sol bacağını havaya kaldırarak tekrar yere indir. Fakat yere değmemesine dikkat et. Bacağını kaldırırken kalça kaslarını kavvetle sıkmaya çalış. 10 kere tekrar ile başlayabileceğin bu hareketi diğer taraf için de uygula.

 

 

 

 

 

 

 




60 Oy

Toplam 23 yorum var

Rss
Kahretsinn cok killoluyummmmm><img src=" />
ben size boy uzatıcı bir sey süleim salata ve balik özellikle salata cunku icindekı yeşşillıkler boy uztiyor hatta 1 haftada 2 cm uzadığımı gordum deneyın (AMA kişiyee gÖRE DEğİsir)
ben 31 kkiloyum 12 yaşındayım kilolu oldugumu düşünüyyorum bu hareketleri yaptım ama hiçbişey olmadı:'(
süper :) hemen denemem lazım. özellikle de karın bölgemdeki yağlar içinn :)):-D
Bu egzersizlerde yaralı olabilir ama ben pilates yapıyorum.Pilates hem fazla kaslı görünmeden zayıflatıyor ve forma sokuyor.Ayrıca pilates sadece zayıflatmıyor bedenide küçültüyor yani vücut ölçülerinizi daralta biliyorsunuz.Ben pilatestesi 3 ay günde 1 saat ve sabah yaptım pilates yapmadan önce vücut ölçülerim 85-62.5-91 di.Pilatesi yatıktan sonra 85-60.5-90 oldu.Çok mutlu oldum.Birde bu 3 ay içinde pilates yaptıktan sonra 1 saat koşu yaptım.Çok mutluyum.:-):-):-)Sizde deneyin;-)
BaşlangıçÖnceki12345SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Merhaba Heygirl, beş senedir sıkı dost olduğum bir arkadaşım var. Ortak dostlarımızla birlikte zaman geçirirdik. Bu sene her şey değişti. Onun yeni dostları oldu. Ben onun dostlarıyla ...