Buradasın > Anasayfa Form Egzersiz Karın, kalça, bacak egzersizleri
RSSRSS

Hiç zor değil; 1 ayda sımsıkı kaslara sahip olabilir, karın, kalça ve bacak bölgeni forma sokabilirsin!

 

 

 

 

 

Karın

Ayağına uzan

Sırtüstü yatarken sol bacağının şeklini hiç bozmadan sağ bacağını havaya kaldır. Kollarını dizlerine doğru paralel şekilde uzatıp kendini ileri doğru kaldır. Sonra bacağının şeklini hiç bozmadan başını yere koy. Bu hareketi 7 kez tekrarladıktan sonra aynısını sol bacağın için de tekrarla. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




61 Oy

Toplam 25 yorum var

Rss
DENERİM ;)
zayıfladım
:-*><img src=" />:-[:'(:-(:-*:-D:-):P:\8-);-)
Kızlar hepiniz yapın bence ben bu hareketlerle 3 haftada 6 kilo vermiştim
elif sen salak mısın senin yasındayken ben 37 kiloydum!! bence sacmalama gayet zayifsin
BaşlangıçÖnceki12345SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Merhaba Heygirl, beş senedir sıkı dost olduğum bir arkadaşım var. Ortak dostlarımızla birlikte zaman geçirirdik. Bu sene her şey değişti. Onun yeni dostları oldu. Ben onun dostlarıyla ...