Buradasın > Anasayfa erkek gözüyle Ondan intikam almalıyım
RSSRSS

 

 Selam Keremcem, öncelikle sana şunu söylemek istiyorum: Seni televizyonda gördüğüm zaman içimde çok garip bir şey oluyor. O kadar şirinsin ki sana söyleyecek kelime bulamıyorum. Sorunuma gelince… Ben okulların açıldığı hafta bir çocuğa aşık oldum. Onu daha yeni yeni unutabiliyorum, çünkü çok kötü biri olduğunu daha yeni anladım. Bana sürekli hakaret ediyordu, benimle argo bir şekilde konuşmaya başladı. Ben daha 16 yaşında bir genç kızım ve böyle davranışlardan nefret ederim. Ondan bir intikam almam lazım, çünkü beni gerçekten küçük düşürdüğünü düşünüyorum. Bunu yapmazsam içim rahat etmeyecek. Sence ne yapmalıyım, lütfen bana bir cevap ver!

ŞIMARIK 

Öncelikle bu güzel sözlerin için gerçekten çok teşekkür ederim:) İnsanların sizi sevmesi ve bunu onlardan duymak inanılmaz güzel bir duygu. İntikam almak konusuna gelince… Seninle aynı fikirde değilim. Yazında bahsettiğin gibi genç kızlara nasıl davranacağını bile bilmeyen bir odun için böyle bir şey hissetmeni çok doğru bulmuyorum. Çünkü sen ne yaparsan yap, sonuçta karşındakinin anlayacağı kendi kapasitesi ile sınırlıdır. Ondan alabileceğin en iyi intikam, kendini toparlayıp tekrar eski hayatına dönmen ve yaşamın keyfini çıkartman olacaktır. Bu sırada sana nasıl davranması gerektiğini bilen ve çok seveceğin birini bulduğunda bu çocuğu aklının ucundan bile geçirmeyeceğine eminim. Unutmak ve önemsememek, birisine verebileceğin en büyük cezadır. Ayrıca çocuğun yaptığı bu hareketlerle seni değil kendini küçük duruma düşürdüğünü de sanırım çoktan anlamışsındır. Bence, ne değerli vaktini ne de harcayacağın en ufak çabayı hak etmeyen, sıradan birisi. Gerçekten intikam almak için bile olsa onun seviyesine inmek istediğine emin misin?

 

İlgini Çekebilir:
alt

Rihanna'nın en güzel duvar kağıtları!

 

 

 






6 Oy

Toplam 28 yorum var

Rss
keremcem öncelikle çok tatlı ve yakışıklısın sevgim her geçen gün artıyo hayranınım snn şarkılarını çok begeniyorum... şimdi konuya gelelim yaklaşık 1 yıl önce bi çocuga aşık oldum sonra ayrıldık daha dogrusu bn sinirliydim ve seni sevmiyorum dedim yani hata bnde ama sonra açıkladım ona bu durumu özürdiledim kabul etmedi bende okey sen bilirsin dedim unutmak kolay filan dedim ama farkettim ki unutmamışım son birkez şarkın bizim şarkımızdı o şarkıyı 2 gün önce dinledim ve onu ne kadar çok sevdigimi anladım ama şuan konuşmuyoruz hatta onun başka sevgilisi bile var ben 1 yıl boyunca ondan yakışıklısıda teklif etti ama kabul etmedim canım çok acıyo onu hala çok seviyorum ve bu acılarım her geçen gün artıyo gözlerim doluyo bazen de aglıyorum yardım et keremmm :(:-(
seni seviyorum diyerek haftalarca peşimdn koştu çıkmaya başladık 3 hafta oldu başkası var dedi tamda ona bağlanmişken.
kardeşş intikam alcksan yavaş yavaş sindire sindire alcacn her saniye acısını çektircen ona ilk başta yeni birini bul ki kısknsın bi! sonra onla düzgün konuş düzgün tm istediğim kız bu dersin yüzüne sonra düzelir ama hala pas verme ACI çeksin demi ?? bn kimmiyim işte intikam almak isteynlerdenim bnm işim hpnizdn dha zor dayım ramizdir yrdmcı olduysam ne mutlu bna ?
allahı rızası için bna yardım edin...ben bi çocuqa deliler qibi asıqım ama onun bni sevip sevmediğini bilmiyorum ama onu nasul edde edebilirim lütfen gerekli bi cevap verin lütfen yalvarırımmm :'(
slm keremcem hastayım sana tüm şarkıların ezberimde odamızın duvarında senin posterlerin var ikizkardeşimde seni çok seviyo bizim bir sorunumuz yok sadece seni çok sevdiğimizi söylemek istedik intikam almak isteyen arkadaşlarada bir öneri,arkadaşlar gidenin ardından üzülmeye pişman olmaya hiçmihiç deymez hayata atıldıkça bu zamanlarınızı hatırlayıp kendi kendinize pişmanlık duyabilirsiniz hayatı akışına bırakın..hoşçakalın..;-)
BaşlangıçÖnceki123456SonrakiSon

Yorum Ekle


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

     


    Uzman Gözüyle

    Selam Heygirl! 12 yaşındayım. Eskiden sevdiğim bir çocuk vardı. O da beni seviyordu, ama şimdi başkasıyla çıkıyor ve sanırım bana gıcık oluyor. Benim çok gizli bir olay...